امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۰۱:۰۹  آخرین بروزرسانی : مرداد ۵ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ | کد خبر : 1834
  • به گزارش بصیرآنلاین، “محسن کوهکن” عضو فراکسیون ولایت؛ با اشاره به دلایل تعویق نگارش اساسنامه این فراکسیون اظهار داشت: دقت و تدبیر یکی از دلایلی است که موجب شده کار نگارش اساسنامه و انتخابات هیئت رئیسه دائم فراکسیون ولایت قدری طولانی شود. نماینده مردم لنجان تصریح کرد: برخلاف اظهارات برخی نمایندگان که گمان می‌کنند فراکسیون […]

    به گزارش بصیرآنلاین، “محسن کوهکن” عضو فراکسیون ولایت؛ با اشاره به دلایل تعویق نگارش اساسنامه این فراکسیون اظهار داشت: دقت و تدبیر یکی از دلایلی است که موجب شده کار نگارش اساسنامه و انتخابات هیئت رئیسه دائم فراکسیون ولایت قدری طولانی شود.

    نماینده مردم لنجان تصریح کرد: برخلاف اظهارات برخی نمایندگان که گمان می‌کنند فراکسیون ولایت تنها به منظور تعیین ریاست علی لاریجانی بر مجلس تشکیل شده و برهمین اساس اکنون تدوین اساسنامه و هیئت رئیسه دائم آن قدری طولانی شده، این فراکسیون می‌خواهد با داشتن دقت عمل در نگارش اساسنامه اثربخشی ابتدایی خود را تداوم ببخشد.

    یکی از تدوین‌گران اساسنامه فراکسیون ولایت در ادامه افزود: اشخاص سیاسی به این نکته واقفند که گاهی باید بر روی یک مسئله‌ای به صورت غیرمحسوس و غیررسمی به مدت یک ماه یا کمتر کار شود تا نتایج ارتباطات‌ و پیگیری‌هایشان ولو با اندکی تاخیر اما دقیق‌تر و درست‌تر حاصل شود.

    وی با بیان اینکه برخی اعضای فراکسیون ولایت می‌خواهند از عنوان و کلمه استقلال استفاده کنند، گفت: برخی از آنها طی مصاحبه‌های خود اعلام کرده‌اند که خواهان تشکیل فراکسیون مستقلان هستند اما در مقابل برخی دوستان معتقدند که اعضای فراکسیون ولایت باید به صورت متحد باقی مانده و به دو فراکسیون تقسیم نشود.

    کوهکن با تاکید براینکه بنده طی صحبت‌ با برخی اعضای فراکسیون ولایت و ارائه نقطه نظرات به این نتیجه رسیدیم، داشتن دقت و تدبیر برای فراکسیون هزینه‌هایی هم دارد، اظهار داشت: یکی از هزینه‌های آن این است که با عدم شکل‌گیری فراکسیون ولایت در زمان انتخاب نفرات برای مجامع داخلی مجلس امکان دارد به نتیجه مطلوب خود دست نیابد.

    عضو فراکسیون ولایت بیان داشت: هزینه‌های جزئی سیاسی در قبال حفظ انسجام خود فراکسیون ولایت مسئله‌ای نیست و نباید مسائل کلان را فدای مسائل خرد کرد.

    نماینده مردم لنجان با اشاره به خبرهای تشکیل فراکسیون سوم در مجلس نیز گفت: تعدادی از نمایندگان با نگارش اساسنامه‌ای تصمیم گرفته‌اند از فراکسیون ولایت جدا شوند و ما نیز با آن‌ها مخالف نیستیم.

    وی ادامه داد: طبیعا هر نحله فکری یک مطالباتی دارد اما طی گذشت زمان برخی اشخاص در مواضع اولیه خود تجدیدنظر می‌کنند اما با اطمینان می‌گویم که موضوع تدوین اساسنامه فراموش نشده است.

    کوهکن خاطرنشان کرد: اعضای فراکسیون ولایت خواهان ادامه کارشان در قالب یک فراکسیون هستند ضمن آنکه اگر احتمالا فراکسیون سومی هم شکل بگیرد، بدون شک اعضای آن با فراکسیون ولایت در موارد کلیدی و سرنوشت‌ساز هم عقیده هستند زیرا دارای مبانی فکری‌ یکسانی هستند که تنها یکسری اختلافات سلیقه‌ای دارند.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "تشریح دلایل طولانی شدن “تدوین اساسنامه” فراکسیون ولایت"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی