امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۳۹:۴۰  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۵ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر : 1958
  • به گزارش ذاکرنیوز از اصفهان،نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجمع خیران سلامت بعنوان تشکل های مردم نهاد درمانی می تواند در بخش سلامت به جامعه کمک کنند گفت: احداث بیمارستان ،درمانگاه،پاراکلینیک و خانه بهداشت در سراسر کشور از مهمترین اقدامات این مجمع می باشد. محسن کوهکن با اشاره به ظرفیتهای […]

    به گزارش ذاکرنیوز از اصفهان،نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجمع خیران سلامت بعنوان تشکل های مردم نهاد درمانی می تواند در بخش سلامت به جامعه کمک کنند گفت: احداث بیمارستان ،درمانگاه،پاراکلینیک و خانه بهداشت در سراسر کشور از مهمترین اقدامات این مجمع می باشد.
    محسن کوهکن با اشاره به ظرفیتهای بالای شهرستان لنجان در تشکیل نهادهای مردمی افزود: منابع آتی پاسخگوی مطالبات مردمی در بخش درمان و سلامت نخواهد بود و با تشکیل مجمع خیران سلامت امام علی در این شهرستان باید با شناسایی نیازهای درمانی در شهرستان و با هدایت صحیح منابع ،مطالبات درمانی مردم را پاسخ دهیم و از پراکندگی خدمات درمانی جلوگیری کنیم
    بررسی مشکلات شهرک صنعتی فولادلنجان
    نماینده مردم لنجان دربازدید از شهرک صنعتی فولاد با بیان اینکه رتبه ایران در بهبود فضای کسب و کار قابل قبول نیست گفت: بسیاری از قوانین مزاحم و موازی در فضای کسب کار شناسایی شده است.
    عضو هیات مقررات زدائی و تسهیل کسب و کار مجلس شورای اسلامی با اشاره به رتبه جهانی ایران در زمینه بهبود فضای کسب و کار افزود: رتبه جهانی ایران در زمینه بهبود فضای کسب و کار از ۱۵۴ به ۱۳۲ رسیده، اما هنوز قابل قبول نیست.
    محسن کوهکن با بیان اینکه اولویت اول در شهرستان لنجان ایجاد اشتغال است گفت: شهرک صنعتی فولاد با ۴۸۰ هکتار مساحت از مهمترین مراکز ایجاد سرمایه گزاری در شهرستان لنجان به شمار می رود که افزون بر ۴۰ شرکت صنعتی کوچک و بزرگ در آن فعالیت می کنند.
    محسن کوهکن با اشاره به جذب سرمایه گزاران داخلی و ایجاد رونق اقتصادی در منطقه افزود:افزون بر ۱۸۰ هکتار زمین برای سرمایه گزاری بخش خصوصی در این شهرک آماده واگزاری است و همه دستگاه های اجرائی و ارگانها باید زمینه را برای ایجاد زیر ساختهای لازم برای سرمایه گزارن فراهم سازند.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "تشکیل مجمع خیرین لنجان"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی