امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۳:۲۶  آخرین بروزرسانی : بهمن ۵ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 505
  • دبير کل جامعه اسلامي نمايندگان ادوار گفت: مهمترين پايه و بحث محوري در تدوين برنامه جامعه اسلامي نمايندگان ادوار بر حول امکان اجماع حداکثري اصولگرايان در انتخابات خواهد بود.

    محسن کوهکن دبير کل جامعه اسلامي نمايندگان ادوار مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران پيرامون برنامه‌هاي اين تشکل براي انتخابات آتي رياست جمهوري اظهار داشت: به دنبال تدوين برنامه‌هاي خود و جمع بندي آن هستيم و قصد داريم با برنامه محوري وارد انتخابات شويم.

    وي تصريح کرد: با رويکردي کارشناسانه به دنبال تحليل اوضاع و احوال سياسي، فرهنگي، اجتماعي بوده ايم تا با رسيدن به يک فرآيند قابل قبول بر روي فرد خاص اجماع داشته باشيم واز وي در انتخابات آتي حمايت کنيم.

    کوهکن با بيان اينکه برنامه تدوين شده را در اختيار تمام تشکل‌هاي اصولگرايي قرار خواهيم داد، افزود: با تدوين برنامه‌ها و جمع بندي صورت گرفته شده به طور طبيعي آن را در اختيار تمامي جريانات اصولگرايي قرار خواهيم داد.

    وي درباره پرسشي مبني بر اينکه برنامه‌هاي تدوين شده بر اساس چه محورهايي خواهد بود، اذعان داشت: مهمترين پايه و بحث محوري در تدوين برنامه جامعه اسلامي نمايندگان ادوار بر حول امکان اجماع حداکثري اصولگرايان خواهد بود.

    دبير کل  جامعه اسلامي نمايندگان ادوار در پايان به بازگشت ناطق نوري به صحنه سياسي کشور و حمايت از ايشان توسط جامعه نمايندگان ادوار مجلس اشاره و خاطر نشان کرد: در جلسات برگزار شده بر روي مصاديق بحثي به ميان نيامده است و پس از تدوين برنامه براساس معيارهاي موجود در آن به سراغ انتخاب کانديداي خود خواهيم رفت.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "جامعه اسلامي نمايندگان ادوار به دنبال بررسي اجماع حداکثري اصولگرايان در انتخابات"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی