امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۶:۱۰  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۹ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ | کد خبر : 2061
  • محسن کوهکن ، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ظرفیت کاهش رتبه ایران در فضای بهبود کسب و کار با مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار شدنی است، می گوید: شورای مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار که از سال ۹۳ تأسیس شد تاکنون […]

    محسن کوهکن ، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ظرفیت کاهش رتبه ایران در فضای بهبود کسب و کار با مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار شدنی است، می گوید: شورای مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار که از سال ۹۳ تأسیس شد تاکنون خیلی جدی گرفته نشده است.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخشی از قوانین موازی و مزاحم کسب و کار شناسایی شده است، گفت: بهبود فضای کسب وکار محور مزیت رقابتی و تسریع بخش توسعه صادرات و حوزه در بازارهای جهانی است.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه بهبود فضای کسب و کار از الزامات ایجاد فضای رقابتی است، اظهارداشت: این شاخص به عنوان بسترساز خصوصی‌سازی نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است.

    کوهکن تصریح کرد:تولید نیروی محرکه هراقتصادی است و بدون این مهم چرخ اقتصاد دیر یا زودلنگ خواهد ماند زیرا تکیه بر هرمنبع دیگری غیر از تولید همیشگی نخواهد بود.

    وی با اذعان اینکه مهمترین اصل در اقتصاد توجه به تولید داخلی است، پابراز داشت: فرهنگ تولید باید در جامعه گسترش پیدا کند،به‌گونه‌ای که توجه به تولیدداخلی و ایجاد شغل جزو ارزش‌های حاکم و حتی مقدس جامعه شمرده شود.

    عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،گفت:تنها از طریق حمایت از تولید،بخش خصوصی و تجدیدنظر در روش‌های فعلی حمایتی می‌توان رشد و توسعه اقتصاد را انتظار کشید.

    وی افزود:حذف و یا اصلاح برخی قوانین دست و پاگیر که سم مهلک و ضربه آخر به بدنه تولید است، تسریع و تسهیل نحوه تزریق اعتبارات و تسهیلات به بخش‌های تولیدی، کاهش بروکراسی‌های اداری و اصلاح نظام مدیریتی ناکارآمد که در بسیاری مواقع بیش از تحریم‌های خارجی برای تولید داخلی خطرناک است از جمله اقداماتی است که باید در این راستا صورت گیرد.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن: تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار جدی گرفته نمی شود"
    نظرات در مورد » “کوهکن: تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار جدی گرفته نمی شود”
    1. محمد جهاندار گفت:

      با درود
      جناب کوهکن نماینده معزز مردم بزرگ لنجان
      چند روز است با خودم درگیرم در این کشور سیاست نباید هیچ پایه و اصولی داشته باشد . تا دیروز از مشاوران و معتمدان جناب لاریجانی بودید و در اعلام نظرها و موضغ گیری نسبت به مسایل کشور از شما مشاوره میگرفت . اینجانب با احترام به قامت بلند حقوقی شما انتظار این بی اخلاقی را نداشتم که از میکروفن بگوید…… صدایتان را بلند نکنید . صدای لنجان و هر کس که این ردا را بپو شد همواره بلند خواهد بود .بعنوان یک لنجانی این بی اخلاقی را نسبت به خودم و بقیه مردم فریاد گر لنحان میدانم . با سپاس .
      از جواب شما خرسند خواهم شد


    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی