امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۰۱:۵۸  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۱ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ | کد خبر : 2228
  • محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص رای مثبت مجلس به محدود کردن زمان نظارت شورای نگهبان پیرامون اظهار نظر در صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس، اظهار داشت: استفساریه کشف نظر مقنن در زمان قانونگذاری است. نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به همین جهت است که “بله” و […]

    محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص رای مثبت مجلس به محدود کردن زمان نظارت شورای نگهبان پیرامون اظهار نظر در صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس، اظهار داشت: استفساریه کشف نظر مقنن در زمان قانونگذاری است.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به همین جهت است که “بله” و “خیر” برای استفساریه گفته می‌شود و موضوع جدیدی نیست؛ یعنی به دنبال کشف نظر مقنن در زمان قانونگذاری یک موضوع خاص هستند.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این مورد خاص نیز که ناظر بر انتخابات یک مرکز استان است، قبلا نظراتم را به صورت مفصل بیان کرده‌ام و من نظارت شورای نگهبان را محدود به این محدودیت‌های زمانی نمی‌دانم.

    کوهکن گفت: برداشت من از قانون اساسی به عنوان یک فرد حقوقی این است که نمی‌توان نظارت شورای نگهبان بر انتخابات را محدود به زمان کرد و اعتقاد دارم این نظارت همواره استمرار دارد./

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن: نظارت شورای نگهبان برای اظهار نظر درباره صلاحیت کاندیداها محدود به زمان نیست"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی