امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۷:۵۳  آخرین بروزرسانی : آذر ۳ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ | کد خبر : 2091
  • محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه اصل بر باقی ماندن تعهدات حکومت‌ها پس از تغییر دولت‌هایشان است، گفت: اگر نظامی تعهدی بین‌المللی کند اما پس از تغییر رئیس حکومتش به آن خدشه وارد کند اصل توافق بی‌اعتبار می‌شود. وی کوچک‌ترین حرکت […]

    محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه اصل بر باقی ماندن تعهدات حکومت‌ها پس از تغییر دولت‌هایشان است، گفت: اگر نظامی تعهدی بین‌المللی کند اما پس از تغییر رئیس حکومتش به آن خدشه وارد کند اصل توافق بی‌اعتبار می‌شود.

    وی کوچک‌ترین حرکت دولت آینده آمریکا را در مقابل برجام امضای بی‌اعتباری آن برشمرد و افزود: اگر چنین اتفاقی بیفتد می‌رسیم به پیش‌بینی که مقام معظم رهبری داشتند مبنی بر اینکه به هیچ وعده و قول آمریکایی‌ها نمی‌توان اعتماد کرد.

    کوهکن در ادامه گفت: خدشه به برجام از سوی دولت آینده آمریکا درسی به آن دسته از دوستان داخلی است که بیش از حد به دشمن خوش‌بین بودند و با منتقدین داخلی برخورد خشن و تند داشتند.

    وی با توصیه به مدافعان سرسخت برجام جهت تجدیدنظر در محتوای فکری و تغییر رویه خود خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که در زمینه برجام می‌افتد فقط وقت را از ما می‌گیرد و به جای پرداختن به آنها باید نگاه ما به داخل بوده و سعی در حل مشکلات‌مان از درون کنیم.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر درصد که به مدیریت داخلی در مشکلات اقتصادی سهم دهیم باید به دنبال رفع معضلات آن باشیم.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "اتفاقات برجام فقط وقت را از ما می‌گیرد – توصیه به مدافعان سرسخت برجام جهت تجدیدنظر در رویه خود"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی