امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۳:۲۴  آخرین بروزرسانی : آذر ۸ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ | کد خبر : 2111
  • محسن کوهکن عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واردات کالاهای آمریکایی از کشوری دیگر دور زدن قانون است،گفت: طرح مجلس برای ممنوعیت واردات کالاهای آمریکایی جلوی ورود همه کالاهای ساخت ایالات متحده به کشور را خواهد گرفت. کوهکن بااشاره به آزادشدن واردات خودرو از آمریکا گفت:هفته ای که گذشت تعدادی از […]

    محسن کوهکن عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واردات کالاهای آمریکایی از کشوری دیگر دور زدن قانون است،گفت: طرح مجلس برای ممنوعیت واردات کالاهای آمریکایی جلوی ورود همه کالاهای ساخت ایالات متحده به کشور را خواهد گرفت.

    کوهکن بااشاره به آزادشدن واردات خودرو از آمریکا گفت:هفته ای که گذشت تعدادی از نمایندگان دارای سلایق سیاسی مختلف ،طرحی را امضا کردند که بر ممنوعیت کالاهای مصرفی آمریکایی با واسطه یا بی واسطه تاکید دارد.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: قید تولید با واسطه یا بی واسطه بودن این کالاها شامل این می شود که اگر واردات ممنوع باشد؛یعنی ما می خواهیم از این محل و تحت این عنوان، آمریکایی ها منفعت نبرند؛بنابراین اگر این کالاها از طریق کشور دیگری وارد کشور ما شود،به نوعی می توان گفت که دورزدن قانون است که در طرح دوفوریتی نمایندگان از این اقدامات جلوگیری می شود.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن: طرح دوفوریتی مجلس جلوی ورود همه کالاهای آمریکایی به کشور را می گیرد"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی