امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۳:۵۴  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۴ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر : 2756
  • محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه وزارت کشور کتاب دو جلدی منتشر کرده که در آن نام صدها تشکل و حزب ثبت شده وجود دارد، گفت: بنابراین باید اذعان کرد که طبق قانون اساسی و قانون احزاب زمینه فعالیت احزاب فراهم شده است. نماینده مردم لنجان […]

    محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه وزارت کشور کتاب دو جلدی منتشر کرده که در آن نام صدها تشکل و حزب ثبت شده وجود دارد، گفت: بنابراین باید اذعان کرد که طبق قانون اساسی و قانون احزاب زمینه فعالیت احزاب فراهم شده است.

    نماینده مردم لنجان در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه برخی افراد مشکلات مالی را سد راه فعالیت یا ساختارمند شدن احزاب می دانند، اظهار کرد: این مهم در حالیست که باید افرادی در حزب انتخاب شوند که بتوانند اعتماد بخشی از جامعه را جلب کنند تا کار حزبی انجام شود و دراین میان نیز بخشی از هزینه ها را اعضا پرداخت کنند.

    وی با اشاره به اینکه نداشتن مقبولیت عامه یکی از دلایل رونق نگرفتن احزاب محسوب می شود، ادامه داد: بر این اساس فعالیت حزبی هو به ما حزب انجام نمی شود تا کانون های حزبی در سطح استانها، شهرستانها و شهرها راه اندازی شود.

    این نماینده مردم در مجلس دهم ضمن اشاره به اینکه در گذشته افراد متصل به دولت حزب درست می کردند و بنا به دلایلی برای موسس حکم قضایی صادر میشد اما فرد کنار گذاشته نمیشد و همین امر به اعتماد مردم لطمه وارد می کرد، تصریح کرد: البته عموما احزاب دولت ساز که به واسطه مسئولیت افراد تشکیل می شوند بعد از اتمام کار دولت، در سایه قرار می گیرند و این مهم نیز از دیگر مشکلات رونق نداشتن فعالیت احزاب است.

    کوهکن با اشاره به اینکه احزاب باید حوزه فعالیتشان را به سراسر نقاط کشور توسعه دهند، اظهارکرد: اگر احزاب کارکرد درونی درست داشته باشد، به مرور زمان مقبولیت عامه بدست می آورد.

    عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در کشورمان یک حزب داریم که به معنی واقعی کار حزبی می کند و آن حزب موتلفه اسلامی است، خاطرنشان کرد: مابقی احزاب فقط زمان انتخابات فعال می شوند؛ باید اذعان کرد که این شرایط شامل احزاب اصولگرایی و اصلاح طلبی می شود./
    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷
    @mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن : احزاب دولت‌ساز مانعی در برابر رونق احزاب/تنها حزب واقعی کشور موتلفه اسلامی است"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی