امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۱:۱۳  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۵ام, ۱۳۹۷
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر : 2936
  • محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص ارزیابی از تاثیر مسائل سیاسی بر بازار ارز، اظهار داشت: من معتقدم اتفاقاتی که در موضوع ارز رخ داده بخشی روانی و بخشی نیز ناشی از برنامه‌ریزی‌ها و ترفندهایی است که از بیرون طراحی شده است. عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان […]

    محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص ارزیابی از تاثیر مسائل سیاسی بر بازار ارز، اظهار داشت: من معتقدم اتفاقاتی که در موضوع ارز رخ داده بخشی روانی و بخشی نیز ناشی از برنامه‌ریزی‌ها و ترفندهایی است که از بیرون طراحی شده است.

    عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اطلاعاتی داریم که بعضی از کشورها با واسطه به دنبال بالا بردن عطش تقاضای دلار در ایران هستند، در داخل نیز حداقل اگر نگوییم التهابات بازار ارز ناشی از مسائل سیاسی است ولی وجود علتی به نام ضعف مدیریتی در ایجاد التهاب در بازار ارز قطعی است.

    وی افزود: اگر بگوییم بازار ارز سیاسی است، این معنا و مفهوم را دارد که دولت به نوعی کوتاهی می‌کند تا قیمت ارز افزایش پیدا کند تا اهداف سیاسی خود را پیگیر شود.

    کوهکن ادامه داد: من به این جمع بندی نرسیده‌ام که بازار ارز سیاسی است، زیرا اگر به این جمع بندی برسم، با اقتصاد و اموال کشور نمی توان شوخی کرد و باید برخورد جدی با دولت کرد.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در ارزیابی از وضعیت بازار ارز، گفت: فکر می کنم بیشتر مشکلات ارزی کشور، ناشی از ضعف مدیریت است./

    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷:
    @mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن: اگر التهابات بازار ارز سیاسی باشد باید با دولت برخورد جدی کرد"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی