امروز: سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۳:۵۳  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۹ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ | کد خبر : 2157
  • به گزارش گروه سیاسی فانوس، محسن کوهکن، نایب رئیس جبهه پیروان، با اشاره به برگزاری جلسه شورای مرکزی این جبهه گفت: رویکرد فعلی جبهه این است که برای جلوگیری از تکثر آراء و به منظور رسیدن به برآیند خرد جمعی، تشکل‌های و اشخاص حقیقی و حقوقی به فرد واحدی برسند. کوهکن ادامه داد: جبهه پیروان […]

    به گزارش گروه سیاسی فانوس، محسن کوهکن، نایب رئیس جبهه پیروان، با اشاره به برگزاری جلسه شورای مرکزی این جبهه گفت: رویکرد فعلی جبهه این است که برای جلوگیری از تکثر آراء و به منظور رسیدن به برآیند خرد جمعی، تشکل‌های و اشخاص حقیقی و حقوقی به فرد واحدی برسند.

    کوهکن ادامه داد: جبهه پیروان هنوز برای معرفی مصداق نهایی خود ورود پیدا نکرده است اما چنانچه گردهمایی اصولگرایان تشکیل شود و نظر جمع بر این باشد که تشکل‌ها فرد مورد نظر خود را معرفی کنند ما نیز زیر چتر ائتلاف حرکت و به اجماع می‌رسیم.

    نایب رئیس جبهه پیروان بر همین اساس تاکید کرد: ما به دنبال فردی هستیم که بر مسائل اساسی و کلان کشور شناخت و تسلط لازم را داشته باشد و بنابراین تاکید جبهه پیروان بر روی آقای باهنر است که به صحنه بیاید، هرچند که او هنوز قانع نشده است و فعلاً موافق کاندیداتوری در انتخابات نیست اما تلاش‌ها برای اقناع آقای باهنر جهت کاندیداتوری ادامه دارد.

    وی در پایان تصریح کرد:‌ قطعاً اگر جبهه پیروان بخواهد به سمت جمع‌بندی بر روی نامزدنهایی خود برود بعید است که به فردی غیر از آقای باهنر برسد.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن:نظر نهایی جبهه پیروان نامزدی – باهنر – در انتخابات ۹۶ است – زیر چتر ائتلاف اصولگرایان به اجماع می رسیم"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی