امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۳:۲۳  آخرین بروزرسانی : دی ۱۶ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : پنج شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ | کد خبر : 2187
  • محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: دفاع از حقوق شهروندی و عزّت پاسپورت ایرانی ازاصلی ترین مسئولیت های وزارت امورخارجه می باشد که باید در مورد ایرانیان محبوس در اردوگاه مانوس در اولویت دستگاه دیپلماسی قرار گیرد. نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت امورخارجه در مورد […]

    محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: دفاع از حقوق شهروندی و عزّت پاسپورت ایرانی ازاصلی ترین مسئولیت های وزارت امورخارجه می باشد که باید در مورد ایرانیان محبوس در اردوگاه مانوس در اولویت دستگاه دیپلماسی قرار گیرد.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت امورخارجه در مورد زخم کهنه اردوگاه مانوس باید با جدیت وارد عمل شده و گزارش اقدامات خود را به اطلاع مردم ایران اسلامی برساند.

    وی در ادامه گفت: رویکرد انقلابی جمهوری اسلامی ایجاد می کند که دستگاه دیپلماسی کشورمان در دفاع از حقوق شهروندان با کسی تعارف نداشته باشد و برهمین اساس باید با استرالیا به دلیل رفتارهای خشونت آمیز با شهروندان ایرانی به طور قاطع واکنش نشان داده شود.

    کوهکن ریزی تصریح کرد: متاسفانه با توجه به گزارش های متعددی درباره اردوگاه مانوس و حضور ۴۵۰ ایرانی در این اردوگاه می توان گفت که عزب پاسپورت ایرانی توسط استرالیا خدشه دار شده است .

    وی در انتها گفت: بازگشت سریع شهروندان ایرانی محبوس شده توسط استرالیا حداقل اقدامی است که دستگاه دیپلماسی باید در دستور کار قرار دهد.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن: عزت پاسپورت ایرانی در اردوگاه مانوس استرالیا خدشه دار شده است"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی