امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۱:۳۲  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۰ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ | کد خبر : 2221
  • محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درخصوص واکنش اروپایی‌ها درصورت نقض احتمالی برجام ازسوی ترامپ که بارها نسبت به آن اذعان کرده، گفت: در نخستین ساعات بعد از ادعای ترامپ برای نقض برجام اروپایی ها موضع گیری های مختلفی و شدیدی علیه رئیس جمهور جدید آمریکا داشتند. نماینده مردم لنجان […]

    محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درخصوص واکنش اروپایی‌ها درصورت نقض احتمالی برجام ازسوی ترامپ که بارها نسبت به آن اذعان کرده، گفت: در نخستین ساعات بعد از ادعای ترامپ برای نقض برجام اروپایی ها موضع گیری های مختلفی و شدیدی علیه رئیس جمهور جدید آمریکا داشتند.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به صورت طبیعی نتیجه نقض برجام ازسوی آمریکا فاصله افتادن میان اتحادیه اروپا و آمریکایی هاست، عنوان کرد: از جهتی می توان گفت این فاصله به نفع جمهوری اسلامی خواهد بود و البته در صورت نقض جمهوری اسلامی ایران مجوزهایی از طریق برجام که قطعنامه شورای امنیت محسوب می شود برای اقدام متقابل دارد.

    وی افزود: البته آمریکا به راحتی نمی تواند مسیر خود را از قطعنامه بین المللی چندجانبه که در حوزه شورای امنیت بوده و لازم الاجراست جدا کند و حکم عقل و منطق و ایفای تعهدات طرفین می گوید که اجرای برجام باید ادامه پیدا کند.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه شاید خوش باوری باشد اگر بگوییم اروپایی ها می توانند آمریکا را برای عدم نقض برجام مجاب کنند، خاطرنشان ساخت: با این حال در نهایت منافع اروپا و به نوعی سایر اعضای گروه ۱+۵ بر این اساس است که آمریکا را با خود همسو کنند هرچند که همراهی صد در صدی آنها را نداشته باشند./

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن: لازم‌الاجرا بودن برجام به‌عنوان قطعنامه شورای امنیت مانع نقض ازسوی آمریکا می‌شود"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی