امروز: پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۰:۰۱  آخرین بروزرسانی : آذر ۱ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر : 2734
  • محسن کوهکن عضو کمیسیون صنایع در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعتمادآنلاین گفت: اصل را باید بر این بگذاریم که در نظام چه دولت و چه مجلس نگاهشان این است که به حکم اعتقادهایشان هر اقدامی را که از آن بوی تبعیض ناروا بیاید، بر طرف کنند. این نماینده مجلس با اشاره به بند ۸ اصل ۳ […]

    محسن کوهکن عضو کمیسیون صنایع در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعتمادآنلاین گفت: اصل را باید بر این بگذاریم که در نظام چه دولت و چه مجلس نگاهشان این است که به حکم اعتقادهایشان هر اقدامی را که از آن بوی تبعیض ناروا بیاید، بر طرف کنند.

    این نماینده مجلس با اشاره به بند ۸ اصل ۳ قانون اساسی تصریح کرد: این بند به تبعیض ناروا اشاره دارد و اگر حقوق بازنشستگان لشکری مصداق تبعیض ناروا باشد قطعا به عنوان اقدامی که خلاف بنده ۸ اصل ۳ قانون اساسی است هم دولت و هم مجلس مسئولیت دارند که آن را حل کنند.

    کوهکن یادآور شد: در قانون برنامه ششم نمایندگانی که در کمیسیون تلفیق مسئولیت داشتند به نوعی این موضوع را در قانون آوردند تا این تبعیض برداشته شود و البته بهتر است که بگوییم حقوق بازنشستگان متعادل شود.

    وی افزود: گاهی با یک حکم دولت را مکلف می کنیم و گاهی ترفیعات و امکاناتی اختصاص می دهیم. اگر در مرحله عمل درست اجرا شود عملا شاهد کاهش اختلاف حقوقها میان بازنشستگان و همسان سازی آن خواهیم بود.

    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷:
    @mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن: لزوم رفع تبعیض ناروا در حقوق بازنشستگان لشکری"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی