امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۰۱:۱۰  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۴ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ | کد خبر : 2280
  • محسن کوهکن در گفت‌ و با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در ارتباط با شفاف سازی هزینه های انتخاباتی، اظهار داشت: در حال حاضر قوانین موجود کشور در این زمینه سکوت کرده‌اند، اگر کسی درانتخابات ۱۰۰ هزار تومان هزینه کند با کسی که یک میلیارد تومان هزینه کند، در جایی دیده نمی‌شود. نماینده مردم لنجان در […]

    محسن کوهکن در گفت‌ و با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در ارتباط با شفاف سازی هزینه های انتخاباتی، اظهار داشت: در حال حاضر قوانین موجود کشور در این زمینه سکوت کرده‌اند، اگر کسی درانتخابات ۱۰۰ هزار تومان هزینه کند با کسی که یک میلیارد تومان هزینه کند، در جایی دیده نمی‌شود.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم نسبت به این موضوع حساس هستند، بیان کرد: زمان انتخابات بارانی از کاغذ در سطح شهر پراکنده می‌شود که تخریب ذهنیت مردم را به دنبال دارد و مصداق اسراف خواهد بود، همچنین برای جمع آوری این کاغذ‌ها شهرداری‌ها باید هزینه کنند.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تبلیغات انتخاباتی که اکنون شاهد آن هستیم، اسلامی نیست و بر مبنای فکری و اخلاقی شکل نگرفته، زیرا با یک هجمه کاغذی به سوی جلب آرا مردمی می‌رویم.

    کوهکن با بیان اینکه هر میزان که هزینه‌ها معقول و منطقی باشد، رقابت نیز متوازن، متعادل و سالم‌تر فراهم می‌شود، متذکر شد: وقتی که رقیب ما ورود پیدا می‌کند و بی‌حد و حصر خرج می‌کند و میهمانی می‌دهد و قانون نیز منعی برای این کار در نظر نگرفته، به صورت طبیعی حتی اگر کاندیدایی ظرفیت آرامش پذیری را داشته باشد و برخوردی نکند، نمی تواند در میان طرفدران خود این امر را کنترل کند.

    وی افزود: این موضوع باعث می‌شود که افراد و طرفداران که بعضا هم تفکرات مختلفی دارند از نظر اینکه شیوه‌های تند یا کندی را به کار گیرند، وارد این موضوع می‌شوند و این یک زمینه‌ای می شود تا فضای آرام انتخابات برهم خورد.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سال هاست در امر انتخابات حضور داشته‌ام، گفت: شاخص فضای سالم انتخاباتی کشور که باید مورد توجه قرار گیرد این است که در یک تبلیغات سالم، پول لازمه جمع آوری رای نباشد./

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن: منابع مالی نباید لازمه جمع آوری رای در انتخابات باشد/ تشریح دلایل برهم خوردن فضای آرام انتخابات"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی