امروز: پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۲:۲۹  آخرین بروزرسانی : اسفند ۸ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر : 2314
  • به گزارش صاحب نیوز؛ نماینده مردم لنجان در مجلس با بیان این خبر، اظهار کرد: به دنبال تصمیم رئیس جمهور آمریکا مصوب شده که بولتن ایرانی‌های مقیم آمریکا بتوانند به آغوش کشور بازگردند. محسن کوهکن افزود: از محل سهام قابل واگذاری ۲۰۰۰ میلیارد ریال به صورت بالمناسبه در اختیار وزارت علوم و اقتصاد و دارایی […]

    به گزارش صاحب نیوز؛ نماینده مردم لنجان در مجلس با بیان این خبر، اظهار کرد: به دنبال تصمیم رئیس جمهور آمریکا مصوب شده که بولتن ایرانی‌های مقیم آمریکا بتوانند به آغوش کشور بازگردند.

    محسن کوهکن افزود: از محل سهام قابل واگذاری ۲۰۰۰ میلیارد ریال به صورت بالمناسبه در اختیار وزارت علوم و اقتصاد و دارایی قرار گیرد تا برای جذب نیروهای انسانی و سرمایه‌های ایرانی مقیم آمریکا که از محل تصمیم نابخردانه ترامپ آسیب می‌بینند تصمیماتی اتخاذ شود.
    وی افزود: نمایندگان مجلس دولت را مکلف کردند تا با قرار دادن مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان در اختیار وزارت‌خانه‌های علوم و اقتصاد برای جذب نیروهای ایرانی مقیم آمریکا اقدام کند.
    نماینده مردم لنجان با بیان این که ۴۰ نفراز اعضای کمیسیون تلفیق بودجه با این پیشنهاد موافقت کرده‌اند و دیگر نمایندگان نیز با آن موافق هستند تأکید کرد: با این مصوبه می‌توان پیام روشنی به دنیا داد که جمهوری اسلامی ایران برای تک تک تبعه خود در دنیا و حتی دورترین نقاط ارزش قائل بوده و آغوشش برای آنها باز است.
    گفتنی است، نمایندگان در صحن علنی امروز یکشنبه ( ۸ اسفندماه) در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۹۶ با پیشنهاد کوهکن نماینده لنجان با ۱۵۰ رأی موافق، ۱۹ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۲ رأی موافقت کردند که به موجب آن مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان در اختیار وزارت علوم و اقتصاد قرار گرفته تا ایرانی‌های مقیم خارج از کشور به ویژه آمریکا بتوانند به آغوش کشور بازگشته و استخدام شوند.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "نماینده مردم لنجان خبرداد؛ ماموریت جدید مجلس به وزاتخانه های اقتصاد و علوم / اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای جذب ایرانیان مقیم آمریکا"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی