امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۴۲:۵۹  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر : 2403
  • کوهکن در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به دستور رئیس جمهور آمریکا برای تمدید سه ماهه تعلیق تحریم های ایران، گفت: زمانی که عدم صداقت رفتار و گفتار یک فرد یا کشور برای ما اثبات می شود، باید اقدامات بعدی آن ها با شک و تردید مورد رسیدگی و توجه قرار […]

    کوهکن در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به دستور رئیس جمهور آمریکا برای تمدید سه ماهه تعلیق تحریم های ایران، گفت: زمانی که عدم صداقت رفتار و گفتار یک فرد یا کشور برای ما اثبات می شود، باید اقدامات بعدی آن ها با شک و تردید مورد رسیدگی و توجه قرار گیرد.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا پیش از انتخابات مسائلی را مطرح کرده که امروز کاملا برعکس آن را عملیاتی می کند، البته به نظر من قطعا پشت پرده این اقدامات، آمریکا برنامه ای را علیه ایران طرح ریزی کرده است.

    وی گفت: آمریکایی ها در شرایط کنونی با توجه به نزدیک بودن ایام انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم این تحلیل و تفکر را دنبال می کنند که افزایش اقدامات ضد ایرانی مانند لغو برجام به زعم آن ها طیف تندرو را بر سر کار می آورد، از این رو اقدامات کاخ سفید تا زمان انتخابات، طبق منافعشان اجرایی می شود.

    کوهکن ادامه داد: به اظهارات و اقدامات آمریکایی ها نمی توان اعتماد کرد، از این رو جمهوری اسلامی بر روی چارچوب توافق هسته ای عمل می کند و کشورهای دیگر نیز باید به توافق احترام بگذارند.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: درباره اقدامات و نقشه های آمریکا پس از پایان انتخابات، باید هر احتمالی را باید داد و تغییر رویکردهای آمریکا پس از انتخابات نیز جزء این احتمالات است.

    دولت ترامپ با ارسال نامه‌ای به رئیس‌ مجلس نمایندگان آمریکا ضمن تأکید بر پایبندی ایران به اجرای مفاد توافق‌ هسته‌ای اعلام کرد که دولت آمریکا تعلیق تحریمها علیه ایران را تا ۳ ماه دیگر تمدید می‌کند./

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن : آمریکا پشت پرده تمدید تعلیق تحریم‌ها برنامه دیگری را دنبال می کند"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی