امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۸:۲۹  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۲ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر : 2428
  • سیدجواد حسینی‌کیا عضو هیئت‌ رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با امتداد نیوز، با اشاره به ماموریت علی لاریجانی رئیس مجلس به کمیسیون صنایع به منظور بررسی وضعیت معدن «زمستان یورت»، گفت: اعضای کار‌گروه معدن کمیسیون صنایع مامور رسیدگی به وضعیت و روند امدادرسانی به معدن‌چیان این معدن شدند. به گزارش […]

    سیدجواد حسینی‌کیا عضو هیئت‌ رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با امتداد نیوز، با اشاره به ماموریت علی لاریجانی رئیس مجلس به کمیسیون صنایع به منظور بررسی وضعیت معدن «زمستان یورت»، گفت: اعضای کار‌گروه معدن کمیسیون صنایع مامور رسیدگی به وضعیت و روند امدادرسانی به معدن‌چیان این معدن شدند.
    به گزارش تسنیم، محسن کوهکن،داریوش اسماعیلی، علی اسدی‌کرم، رضا انصاری، رضا علیزاده و محمدحسین فرهنگی اعضای کارگروه معدن کمیسیون صنایع و معادن مجلس هستند.
    حسینی‌کیا با بیان اینکه اعضای کار‌گروه معدن کمیسیون صنایع مجلس به استان گلستان سفر کردند و از نزدیک وضعیت معدن، آواربرداری و روند امدادرسانی به معدن‌چیان را بررسی کردند، اظهار داشت: اعضای کار‌گروه معدن، گزارشی را از بازدیدشان از وضعیت این معدن تدوین کرده‌اند که قرار است فردا در صحن کمیسیون صنایع قرائت شود.
    عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: در صورت لزوم و برای اینکه نمایندگان مجلس نیز در جریان گزارش کمیسیون صنایع در رابطه با آخرین وضعیت معدن «زمستان یورت» و معدن‌چیان قرار بگیرند این گزارش در صحن علنی مجلس نیز قرائت می‌شود.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "گزارش کمیسیون صنایع درباره معدن «زمستان یورت» تدوین شد"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی