امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۶:۰۹  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۷ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر : 2468
  • ميزان/ نماينده مردم لنجان با اشاره به حادثه تروريستي امروز مجلس گفت: دوربين‌هاي بيرون و داخل ساختمان مجلس همه وقايع مربوط به اين رويداد تلخ را ثبت کرده‌اند و حتما مسئولان مربوطه در آينده اگر صلاح ببينند بخشي از اين تصاوير را منتشر مي‌کنند. محسن کوهکن درباره حادثه تروريستي امروز مجلس بيان کرد: با توجه […]

    ميزان/ نماينده مردم لنجان با اشاره به حادثه تروريستي امروز مجلس گفت: دوربين‌هاي بيرون و داخل ساختمان مجلس همه وقايع مربوط به اين رويداد تلخ را ثبت کرده‌اند و حتما مسئولان مربوطه در آينده اگر صلاح ببينند بخشي از اين تصاوير را منتشر مي‌کنند.
    محسن کوهکن درباره حادثه تروريستي امروز مجلس بيان کرد: با توجه به پوشش اخبار پارلمان از سوي راديوفرهنگ، صحن علني طوري طراحي شده که صدايي از بيرون به داخل نفوذ نکند.

    وي ادامه داد: نمايندگان خانه ملت مانند ساير روزها مشغول رسيدگي به امور محوله در صحن علني بودند فقط خبرهاي ضد و نقيضي از بيرون صحن دريافت مي کردند که صحت هيچ کدام تأييد يا رد نمي‌شد.

    نماينده لنجان در مجلس گفت: دوربين‌هاي بيرون و داخل ساختمان مجلس همه وقايع مربوط به اين رويداد تلخ را ثبت کرده اند و حتما مسئولان مربوطه در آينده اگر صلاح ببينند بخشي از اين تصاوير را، منتشر مي‌کند.
    کوهکن گفت: قطعاً اين موضوع در مجلس بررسي ويژه مي‌شود و اين‌طور نيست که عده‌اي به خود اجازه دهند نگهبانان و مردم را مورد ضرب و جرح قرار داده و وارد ساختمان مجلس شوند.
    اين عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس با محکوک کردن اين حادثه تروريستي گفت: اين اقدام کار سنگين تروريستي نبود بلکه حادثه و فعاليت کوري بود که ارزش نظامي هم نداشت.
    وي گفت: داعش مدت‌ها در ايران تلاش مي‌کرد اقدامات خرابکارانه قابل توجهي انجام دهد، اما چون همه گروهک‌هايشان تاکنون دستگير شدند، لذا امروز با اين اقدامش خواست کاري کرده باشد.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن: همه اقدامات تروريستي امروز مجلس ثبت شده است"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی