امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۲۵:۴۱  آخرین بروزرسانی : تیر ۳ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر : 2503
  • محسن کوهکن در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به طرح برخی شعارها علیه رئیس جمهور و برخی مسئولان کشور در راهپیمایی امروز روز قدس، افزود: به صورت طبیعی در روز قدس هر شعاری باید یک هدف را نشانه روی کند و آن هم رژیم اشغالگر صیهونیستی است لذا هر شعاری که […]

    محسن کوهکن در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به طرح برخی شعارها علیه رئیس جمهور و برخی مسئولان کشور در راهپیمایی امروز روز قدس، افزود: به صورت طبیعی در روز قدس هر شعاری باید یک هدف را نشانه روی کند و آن هم رژیم اشغالگر صیهونیستی است لذا هر شعاری که اذهان را از اهمیت این موضوع به سمت و سوی مسایل دیگری منحرف کند قطعا شعاری انحرافی است و نمیتواند شعار توده مردم باشد.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مردم ما بعد از انقلاب نشان دادند که در هر مقطعی شرایط حساس و خاص آن زمان را درک می کنند و ذره ای از مسیر اصلی روی برگردان نیستند.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: ممکن است عده ای از مسئولی انتقادی داشته باشد اما بدون شک نباید برای انعکاس نظرات و مطالبات خود، روزی را که مردم ایران منسجم و متحد شعار نابودی اسراییل را سر می دهند، شعار دیگری را مطرح کند حتی اگر این شعار درچارچوب اخلاق و منطق باشد.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: اصل شعار علیه مسئولان کشور در روز قدس انحرافی است زیرا اذهان را از چنین مساله مهمی به سمت و سوی مسایل دیگری می برد و بدون شک قابل تایید نیست.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن:شعار علیه برخی مسئولان کشور در راهپیمایی روز قدس انحرافی است/ شعار روز قدس نابودی اسراییل است"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی