امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۶:۳۶  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۲ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : پنج شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر : 2538
  • محسن کوهکن عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایی در گفت و گو با خبرنگار اعتماد آنلاین، با بیان اینکه فراکسیون مطبوعش در پی تعامل با دولت است، گفت: در جلسه شورای مرکزی فراکسیون ولایی که صبح یکشنبه برگزار شد بحث تعاملات فراکسیون با دولت مطرح و پیشنهاداتی نیز ارائه شد تا با آقای رئیس جمهور صحبت […]

    محسن کوهکن عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایی در گفت و گو با خبرنگار اعتماد آنلاین، با بیان اینکه فراکسیون مطبوعش در پی تعامل با دولت است، گفت: در جلسه شورای مرکزی فراکسیون ولایی که صبح یکشنبه برگزار شد بحث تعاملات فراکسیون با دولت مطرح و پیشنهاداتی نیز ارائه شد تا با آقای رئیس جمهور صحبت شود. در همین راستا قرار است برای اولین بار سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به فراکسیون ولایی بیاید.
    وی ادامه داد: گفت و گو، بحث و تعامل از نظر اینکه مطالب با صراحت و با اخلاق گفته شود و پاسخ صریح و شفاف مسئولین را هم داشته باشیم قطعا و یقینا حکم منطق اصولگرایی است و باید از آن استقبال کنیم بنابراین هیچ بحثی در این خصوص نیست.
    این نماینده مجلس تعامل با دولت را در گرو استقبال آنها دانست و تصریح کرد: اگر در آینده بخواهیم یک بحث و تحلیل درست داشته باشیم قطعا باید به اتکای مطالبی باشد که رو در رو گفته شود و بر طبق حرفهایی که با گوش های خودمان می شنویم. این موضوع بستگی به استقبال دولتی ها دارد.
    کوهکن در خصوص اینکه آیا فراکسیون ولایی پیشنهاداتی درباره کابینه دوازدهم خواهد داشت، گفت: بنده بعید می دانم که در خصوص کابینه دوازدهم، در فراکسیون ولایی به عنوان سهم خواهی پیشنهاد دهنده فرد و یا افراد و گزینه باشیم. به نظر می رسد دوستان بیشتر روی کارآمدی، توانمندی و بخصوص همگرا بودن تیم اقتصادی برای حل مشکلات مردم دغدغه دارند و اعضای فراکسیون بر روی پاسخگویی به مطالبات حساس هستند.
    وی خاطرنشان کرد: برخی دوستان در فراکسیون پیشنهاد دادند تا برای تعامل بهتر با دولت بدنبال برگزاری جلسه ای با رئیس جمهور باشیم.
    این نماینده مجلس تصریح کرد: به نظر بنده تکلیف فراکسیون امید که روشن است، فراکسیون مستقلین هم مدعی هستند که اهل تعامل اند. اگر که آقایانی در بیرون دغدغه تقابل فراکسیون اصولگرایان را با دولت داشتند باید بدانند که فراکسیون ولایی مجلس اصلا و ابدا به دنبال تقابل نیست و شرایط کشور را به نوعی می بیند که باید با حفظ چارچوب ها و اصول انقلاب در قالب تعامل و گفت و گو مطالبات مردم را چه از نظر طرح کردن و چه از نظر کمک کردن برای پاسخگویی و حل مشکلات دنبال کند.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن : فراکسیون ولایی به دنبال جلسه با رییس جمهور برای تعامل است، اصلا و ابدا به دنبال تقابل نیستیم/ از کابینه دوازدهم سهم خواهی نمی کنیم"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی