امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۲۵:۴۲  آخرین بروزرسانی : مرداد ۵ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : پنج شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر : 2563
  • محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص شرایط تأسیس دفتر اتحادیه اروپا در تهران گفت: باید شرح وظایف دفاتر و هدف آنها مشخص شود و اینکه آیا برای ارتباطات با کشورهای اروپایی لازم است با دفتر اتحادیه در ارتباط باشیم یا به صورت جداگانه با کشورها مرتبط شویم. نماینده […]

    محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص شرایط تأسیس دفتر اتحادیه اروپا در تهران گفت: باید شرح وظایف دفاتر و هدف آنها مشخص شود و اینکه آیا برای ارتباطات با کشورهای اروپایی لازم است با دفتر اتحادیه در ارتباط باشیم یا به صورت جداگانه با کشورها مرتبط شویم.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: شرح وظایف اتحادیه اروپا مشخص بوده و سیاست های خاصی دارد این در حالی است که جمهوری اسلامی در شرایطی قرار دارد که باید به جای تأسیس دفتر اتحادیه اروپا به عنوان نقش تعیین کننده، با تک تک کشورهای اروپایی ارتباط برقرار کند.

    وی ادامه داد: کارکرد دفاتر خارجی و برای مثال دفتر اتحادیه اروپا به گونه ای است که خارج از پروتکل های قانونی کشورها عمل می کنند و تجربه گذشته نشان داده بیش از اینکه به دنبال تقویت روابط باشند به دنبال مداخله در امور کشورها هستند.

    کوهکن در ادامه با بیان اینکه جهت گیری دفتر اتحادیه اروپا معمولا سیاسی بوده و بر اساس آزادی خواهی و مراعات حقوق مردم نیست، اظهار داشت: برای تأسیس اینگونه دفاتر در کشور باید وسواس داشته باشیم و بر اساس نظر عده ای که معتقدند بدون هیچ توجهی باید با کشورها ارتباط برقرار کرد تصمیم نگیریم.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: برخی علت عقب افتادگی کشور را غربی نبودن می دانند درحالی که نباید به این گونه ارتباط با کشورهای غربی خوش بین بود./
    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷:
    @mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن مطرح کرد؛ دفاتر اتحادیه اروپا خارج از پروتکل های قانونی کشورها عمل می کنند / ارجحیت ارتباط جداگانه با کشورهای اروپایی بر تأسیس دفتر اتحادیه در تهران"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی