امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۱۱:۰۷  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۰ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر : 2653
  • محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در خصوص تمدید محدودیت صدور ویزای آمریکا برای اتباع ایرانی، گفت: اظهارات ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل، مصوبات و تصمیمات گذشته آن و تمدید قانون ضد مهاجرپذیری به عدم احترام آنها به حقوق شهروندی باز می‌گردد هرچند سایر کشورها برای این مسئله ارزش بسیار قائل هستند […]

    محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در خصوص تمدید محدودیت صدور ویزای آمریکا برای اتباع ایرانی، گفت: اظهارات ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل، مصوبات و تصمیمات گذشته آن و تمدید قانون ضد مهاجرپذیری به عدم احترام آنها به حقوق شهروندی باز می‌گردد هرچند سایر کشورها برای این مسئله ارزش بسیار قائل هستند به نوعی که با وجود تفاوت‌های سیاسی به ملت‌ها احترام می‌گذارند.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: برخی از روسای پیشین آمریکا نیز علی‌رغم مخالفت با مواضع سیاسی ایران مدعی احترام به ملت ایران بوده و همواره با ارایه پیام‌های تبریک نوروز و غیره تاکید داشتند که به ملت‌ها احترام گذاشته و دولت را طرف مقابل خود قلمداد می‌کردند.

    وی افزود: اعتقاد جمهوری اسلامی ایران همیشه احترام به ملت‌ها بوده و حتی اقدامی علیه ملت آمریکایی انجام نداده است اما به نظر می‌رسد مخالفت آمریکا و ایجاد محدودیت برای ملت ایران و چند کشور مسلمان دیگر به جهت ترس از عدم تامین منافعش از سوی طرف‌های مقابلش باشد.

    کوهکن تاکید کرد: منافع دولت مردمی در داخل کشور جدای از منافع مردم نیست، بنابراین اعمال محدودیت‌هایی توهین‌آمیز ناشی از اهداف خبیث وجودی آنهاست.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تمدید قانون ضد مهاجرت‌پذیری آمریکا مسئله‌ای برای اتباع کشورهای مورد نظر پیش نخواهد آورد چراکه این تصمیم تنها به بیان عقده و کینه توزی شبیه است.

    به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت؛ دولت آمریکا به ریاست دونالد ترامپ با اعمال تغییراتی در قانون منع مهاجرتی، کشورهای ونزوئلا، چاد و کره شمالی را به لیست ممنوعیت مسافرت به ایالات متحده اضافه و کشور سودان را از فهرست قانون منع مهاجرتی خارج کرد. بدین ترتیب ۸ کشور ایران، سوریه، لیبی، یمن، سومالی، کره شمالی، ونزوئلا و چاد، لیست به‌روزشده کشورهایی است که اتباع آن اجازه مسافرت یا مهاجرت به آمریکا را ندارند.

    گفتنی است دونالد ترامپ درباره این تغییرات، در توئیتر خود نوشت: «تامین امنیت آمریکا اولویت شماره یک من است. ما به کسانی که نتوانیم با اطمینان بررسی‌شان کنیم، اجازه ورود نمی‌دهیم.»/
    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷:
    @mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن‌: تمدید قانون ضد مهاجرپذیری ترامپ بر خلاف اصول حقوق شهروندی است / کینه توزی تنها دلیل اعمال محدودیت توهین‌آمیز آمریکا"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی