امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۰۸:۲۷  آخرین بروزرسانی : دی ۹ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ | کد خبر : 8
  • "محسن کوهکن" نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در مورد روند وحدت اصول‌گرایی در آستانه انتخابات مجلس دهم گفت: در شهرستان‌ها بر اساس مصالح و تشخیص‌ها جلساتی صورت گرفته است و...

    “محسن کوهکن” نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در مورد روند وحدت اصول‌گرایی در آستانه انتخابات مجلس دهم گفت: در شهرستان‌ها بر اساس مصالح و تشخیص‌ها جلساتی صورت گرفته است و در مسیر همگرایی حرکت کرده‌اند و شورای ائتلاف بیشتر به دنبال رسیدن به وحدت در تهران است.

    نماینده مجلس‌های چهارم و هفتم در مصاحبه با خبرنگار عصر ایران، خاطر نشان کرد: شورای ائتلاف اصولگرایان با محوریت آیت‌الله موحدی کرمانی تلاش می‌کند تا جریان‌های اصول گرا را به یک نقطه مشترک برساند.

    کوهکن با اشاره به اینکه اصول‌گرایان در انتخابات مجلس قطعا یک لیست خواهند داشت افزود: لیست نهایی اصول گرایان بعد از تایید شورای نگهبان و رایزنی‌های سیاسی و زیر نظر شورای ائتلاف شکل خواهد گرفت.

    وی در مورد نپیوستن فراکسیون رهروان ولایت به شورای ائتلاف گفت: رهروان یک فراکسیون در سطح مجلس است و نمی‌توان از این فراکسیون انتظار کار حزبی داشت. کارکرد یک فراکسیون در صحن علنی مجلس تعریف می‌شود نه در فضای خارج از پارلمان. به اصطلاح فراکسیون در قامت یک حزب نمی‌تواند فعالیت کند.

    این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در مورد جایگاه علی لاریجانی در روند وحدت اصول‌گرایی گفت: قطعا علی لاریجانی در قامت رئیس مجلس و یک شخصیت حقیقی تاثیر بسزایی در رسیدن اصول گرایان به وحدت دارد.

    این فعال سیاسی اصول‌گرا در مورد اختلاف نظر لاریجانی و جبهه پایداری نیز تصریح کرد: کسانی که وارد جریان وحدت می‌شوند باید اختلافات خود را کنار بگذارند و به‌ مسئله‌ای که حول محور آن که همان انتخابات است جمع شده‌اند، بپردازند.

    نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد عدم حضور باهنر در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: باهنر ۴ یا ۵ ماه قبل در یکی از جلسات جبهه پیروان به بنده گفت که در انتخابات ثبت نام نمی‌کنم و من این حرف او را جدی نگرفتم تا اینکه ایشان در انتخابات مجلس دهم ثبت نام نکرد.

    وی خاطر نشان کرد: ایشان تصمیم گرفته‌اند که در خارج از مجلس فعالیت کنند و وقت خود را بیش تر صرف فعالیت‌های حزبی و سیاسی کنند.

    کوهکن در واکنش به شبهاتی که در مورد عدم حضور باهنر در جامعه مطرح شده است گفت: این مسائل شایعاتی که رقیب برای تخریب چهره آقای باهنر و جریان اصول گرایی مطرح کرده است و نباید به آن اعتنا کرد.

    نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای باهنر به مجلس احتیاجی نداشت بلکه مجلس با توجه به سابقه حضور ایشان در پارلمان‌های مختلف، احتیاج به تجربه‌های گرانبهای ایشان در امر قانون گذاری داشت.

    وی در پایان پیش بینی در مورد ترکیب مجلس دهم را به اسفند ۹۴ موکول کرد و گفت: آنگونه که اصلاح‌طلبان اعلام می‌کنند، مجلس دهم مجلس اصلاحات نخواهد بود.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "اصولگرایان با محوریت “موحدی کرمانی” یک لیست می دهند/ باهنر به مجلس احتیاجی نداشت"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی