امروز: دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۵۱:۱۲  آخرین بروزرسانی : آذر ۹ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : پنج شنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر : 2747
  • چندی است که خبری در شبکه‌های اجتماعی شهرستان لنجان مبنی بر واگذاری بخش عمده‌ای از زمین‌های شهرستان لنجان به شهرستان نجف‌آباد در حال دست‌به‌دست شدن است، موضوعی که نگرانی‌هایی زیادی را به دنبال داشته است. به گزارش پایگاه خبری صدای لنجان، چندی است که خبری در شبکه‌های اجتماعی شهرستان لنجان مبنی بر واگذاری بخش عمده‌ای […]

    چندی است که خبری در شبکه‌های اجتماعی شهرستان لنجان مبنی بر واگذاری بخش عمده‌ای از زمین‌های شهرستان لنجان به شهرستان نجف‌آباد در حال دست‌به‌دست شدن است، موضوعی که نگرانی‌هایی زیادی را به دنبال داشته است.

    به گزارش پایگاه خبری صدای لنجان، چندی است که خبری در شبکه‌های اجتماعی شهرستان لنجان مبنی بر واگذاری بخش عمده‌ای از زمین‌های شهرستان لنجان به شهرستان نجف‌آباد در حال دست‌به‌دست شدن است، موضوعی که نگرانی‌هایی زیادی را به دنبال داشته است.

    عده‌ای بر این باورند که با توسعه فعالیت‌های عمرانی شرکت عمران در مسکن مهر فولادشهر بخش عمده‌ای از زمین‌های این منطقه به شهرستان‌های هم‌جوار واگذارشده است و افرادی در واگذاری این املاک نقش داشته‌اند.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در همین خصوص و در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی صدای لنجان اظهار کرد: تنور شایعات در کشورمان در برخی از زمان‌های حساس داغ می‌شود و عده‌ای از افراد نان شان در داغ کردن چنین تنورهایی است.

    محسن کوهکن در پاسخ به این سؤال که عده‌ای اعتقاددارند با اجازه شما بخشی از زمین‌های فولادشهر که مسکن مهر در آن واقع‌شده است به شهرستان نجف‌آباد واگذارشده است خاطرنشان کرد: بنده جزء افرادی هستم که به‌جای نقد افرادی که درگذشته مسئولیت داشتند، عملکردهایشان را بدون ذکر نام اشخاص نقد می‌کنم.

    وی افزود: من اگر سندی که از مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی دارم را در اختیار رسانه‌ها قرار بدهم شهروندان فهیم پاسخ بسیاری از سوالات خود را دریافت خواهند کرد و نقش بسیاری از افراد در ساخت این شایعات مشخص خواهد شد.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنده مکاتبه‌ای را در سال گذشته با وزیر راه و شهرسازی در همین مورد انجام دادم ولی ازآنجایی‌که بنده تمایل ندارم به چنین مباحثی دامن زده شود این نامه را تاکنون در اختیار جایی قرار ندادم.

    کوهکن بابیان اینکه اگر تاریخ صورت‌جلسه ادعای مذکور بررسی شود مشخص خواهد شد که طرح چنین مباحثی مربوط به چه تاریخی است تصریح کرد: شرکت عمران یک شرکت فرا شهرستانی است، ما در کشورمان یک محدوده جغرافیایی داریم که مربوط به تقسیمات کشوری دو شهرستان لنجان و نجف‌آباد است و شهرستان لنجان در قالب اقداماتی که شرکت عمران فولادشهر انجام داده است و به‌واسطه اینکه شرکت عمران یک شرکت شهرستانی نیست و حوزه و مسئولیتش ورای شهرستان است، می‌تواند این حوزه را توسعه بدهد.

    وی بابیان اینکه شرکت عمران ازنظر قانونی محدود و مقید به تقسیمات شهرستانی نیست خاطرنشان کرد: فرض محال که محال نیست، به‌عنوان‌مثال شرکت عمران در صورت وجود زمین می‌توانست ساخت‌وساز و واگذاری زمین را تا شهرستان نجف‌آباد و حتی داران ادامه دهد.

    کوهکن خاطرنشان کرد: عده‌ای تصور می‌کنند ازآنجایی‌که محل شرکت عمران، فولادشهر است با توسعه طرح‌های عمرانی این شرکت بخشی از زمین‌های لنجان به سایر شهرستان‌ها واگذار می‌شود که این موضوع تصور کامل غلطی است.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: افرادی که ادعایی نسبت به زمین‌های مسکن مهر فولادشهر دارند باید این‌طور عنوان کنند که شهرستان لنجان در قالب طرح‌های شرکت عمران از محدوده خودش خارج‌شده و به محدوده شهرستان ما آمده است که در اینجا باید به اطلاع شهروندان برسانم که اولا بنده نه موافق این مسئله بودم و منطق خودم را داشتم و معتقد بودم هیچ بحثی وجود ندارد که بخواهد به جدال کشیده شود و دوم اینکه این اتفاقی که افتاده است در سال ۱۳۹۴ افتاده است.

    وی متذکر شد: بنده هم به همین میزان اکتفا می‌کنم و آن‌هایی که به دنبال حاشیه‌سازی هستند بنده چاره‌ای ندارم جز اینکه اسناد موجود یعنی صورت‌جلسه شورای عالی معماری و شهرسازی را بدون هیچ توضیحی در اختیار رسانه‌ها قرار بدهم که این موضوع در چه تاریخی رخ‌داده است.
    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷:
    @mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن: عده‌ای نان شان در داغ کردن تنور برخی از شایعات است/اسناد موجود را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهم تا حقایق مشخص شود"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی