امروز: سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۹:۵۹  آخرین بروزرسانی : دی ۱۷ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر : 2809
  • محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن تکذیب برخی اخبار مبنی بر حمله عناصر شرور به فرمانداری لنجان در شب گذشته – سه شنبه، ۱۲ دی ماه – گفت: لنجان آرام ترین شهر اصفهان است و هیچ اقدام شرورانه ای در این شهر صورت نگرفته است. نماینده مردم لنجان در مجلس شورای […]

    محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن تکذیب برخی اخبار مبنی بر حمله عناصر شرور به فرمانداری لنجان در شب گذشته – سه شنبه، ۱۲ دی ماه – گفت: لنجان آرام ترین شهر اصفهان است و هیچ اقدام شرورانه ای در این شهر صورت نگرفته است.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: متأسفانه در انعکاس خبرها بی دقتی می شود چرا که بنده خودم شب گذشته در لنجان حضور داشتم، اما هیچ اتفاقی در این شهر نیفتاده بود.
    وی افزود: برخی افراد ممکن است تفنگ شکاری تک لول داشته باشند که گفته می شود تک تیری از چنین تفنگی زده شده اما اینکه می گویند به فرمانداری حمله شده، کذب محض است.

    عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی آزادی وجود دارد و هرکس مشکلی داشته باشد مانعی برای انتقاد دیده نمی شود از این رو هیچ شهروندی برای مطالبات قانونی خود دست به اسلحه برای حمله به اموال عمومی یا اماکن دولتی نمی برد.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "در گفت‌وگو با خانه ملت: کوهکن: لنجان آرام‌ترین شهر اصفهان است"
    نظرات در مورد » “در گفت‌وگو با خانه ملت: کوهکن: لنجان آرام‌ترین شهر اصفهان است”
    1. مهدی گفت:

      خدا را شکر


    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی