امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۰:۰۳  آخرین بروزرسانی : بهمن ۶ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر : 2841
  • محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به احتمال خروج فرانسه از برجام به دنبال خروج آمریکا از این توافقنامه بین المللی، گفت: عمق ذهن ما این است که غربی ها و به ویژه آمریکایی ها در گفته ها و تعهدات خود صادق نیستند. نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی بر […]

    محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به احتمال خروج فرانسه از برجام به دنبال خروج آمریکا از این توافقنامه بین المللی، گفت: عمق ذهن ما این است که غربی ها و به ویژه آمریکایی ها در گفته ها و تعهدات خود صادق نیستند.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: کاری که ما باید در سیاست خارجی انجام دهیم این است که هزینه های خروج از برجام را تا جایی که امکان دارد برای کشورهای طرف مذاکره بالا ببریم از این رو دستگاه دیپلماسی باید بسیار فعالانه عمل کند.

    وی ادامه داد: ورود به برجام و پایبند ماندن به آن برای جمهوری اسلامی از نظر اینکه به دنیا اعلام کنیم دنبال ساخت بمب اتم و استفاده های خلاف بشریت نیستیم و آژانس نیز تعهد ما به این توافقنامه بین المللی را مورد تأیید قرار می دهد در حالی صورت می گیرد که کشورهای طرف مذاکره در برابر تعهدات خود پایبندی ندارند و این نشان دهنده عدم صداقت آنها است.

    کوهکن در ادامه با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در حوزه هسته ای دستاوردی داشته که باید از آن حداکثر استفاده را کند، اظهار داشت: برخی در داخل معتقد بودند کسانی که منتقد برجام هستند بیش از اندازه به آمریکایی ها بدبین هستند اما امروز همان ها می دانند که آمریکا بدعهدی کرده و به صراحت این مسأله را نیز بیان می کنند.

    عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه در صورت عدم پایبندی فرانسه به تعهدات خود در قبال برجام، این کشور نیز در کنار ایالات متحده قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: جامعه جهانی در حدی هوشیاری دارد که این مسائل را بفهمد و می دانند که ما به دنبال برهم خوردن برجام نبوده ایم لذا باید اقدامات بعدی را به گونه ای صورت دهیم که اگر سایر کشورها از برجام خارج شدند برایشان هزینه بر شود./

    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷:
    @mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن مطرح کرد: خروج از برجام توسط ۱+۵ چگونه باید با دیپلماسی ایرانی مدیریت شود"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی