امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۹:۳۵  آخرین بروزرسانی : دی ۱۵ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ | کد خبر : 197
  • عضو جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری گفت: در نشست‌های همگرایی اصولگرایان سلایق گوناگونی را نمایندگی می‌کنند؛ نشست همگرایی اصولگرایان در هفته گذشته، یک جلسه عمومی نبود و تنها از حلقه اول و دوم جریان اصولگرایی دعوت شد. “محسن کوهکن” عضو جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری، در گفتگو با خبرنگاراحزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان […]

    عضو جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری گفت: در نشست‌های همگرایی اصولگرایان سلایق گوناگونی را نمایندگی می‌کنند؛ نشست همگرایی اصولگرایان در هفته گذشته، یک جلسه عمومی نبود و تنها از حلقه اول و دوم جریان اصولگرایی دعوت شد.
    “محسن کوهکن” عضو جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری، در گفتگو با خبرنگاراحزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه معمولا افراد مختلف در نشست‌های همگرایی اصولگرایان سلایق گوناگونی را نمایندگی می‌کنند، اظهار داشت: نشست همگرایی اصولگرایان در هفته گذشته، یک جلسه عمومی نبود و تنها از حلقه اول و دوم جریان اصولگرایی دعوت شد.

    وی خاطر نشان کرد: همه اصولگرایان متفق هستند که باید مسیر همگرایی را طی کنند و معتقد نیستند که برای زنده بودن و پویایی فعالیت‌های سیاسی(به خصوص در مورد انتخابات) رقابت را به درون خودشان بیاورند؛ این گام بسیار بزرگی است که تحقیقا روی آن اجماع وجود دارد.

  • برچسب ها : ,
  • نظرات کاربران در "حاضران در نشست‌های همگرایی اصولگرایان سلایق گوناگون را نمایندگی می‌کنند"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی