امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۹:۴۴  آخرین بروزرسانی : فروردین ۶ام, ۱۳۹۷
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر : 2919
  • محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اظهار نظر درباره «گفت و گوی ملی» مطرح شده میان جریانات سیاسی کشور پرداخت و گفت: در این زمینه باید تأکید شود که گفت و گو قرار است میان دو گروه افراد حقیقی و حقوقی از دو جناح کشور باشد نه تمام آحاد ملت. نماینده […]

    محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اظهار نظر درباره «گفت و گوی ملی» مطرح شده میان جریانات سیاسی کشور پرداخت و گفت: در این زمینه باید تأکید شود که گفت و گو قرار است میان دو گروه افراد حقیقی و حقوقی از دو جناح کشور باشد نه تمام آحاد ملت.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: وقتی از لفظ «گفت و گوی ملی» برای کاهش اصطکاک میان دو جناح کشور استفاده می شود، معنای دیگری از آن تلقی می شود که سطح آن گسترده تر است.

    وی در ادامه اصل صحبت و مذاکره میان رئوس جناح های مختلف کشور را بلااشکال دانست و افزود: پیش از این نیز چنین مباحثی مطرح شد و دو جریان سیاسی کشور در موضوع خاصی صحبت کردند و حتی خروجی مثبتی داشته اند چنانچه گفت و گوها در خانه احزاب نتیجه بخش بوده است.

    دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار ادامه داد: اما اینکه تعدادی افراد خاص نشسته و با هم گفت و گو کنند و از این گفت و گو تحت عنوان «گفت و گوی ملی» یاد شود این صحیح نیست حتی اگر بعدها این گفت و گو از اشخاص شاخص به عموم تعمیم پیدا کند چرا که در نهایت گفت و گو میان دو جناح است و کل کشور را در بر نمی گیرد.

    عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اطلاق عبارت «گفت و گوی ملی» بین دو جناح را صحیح نمی دانم چرا که ذهنیتی ایجاد می کند که وقتی جامعه از اصل مطلب مطلع شود چندان اتفاق جالبی نمی افتد حتی اگر افرادی که به این گفت و گو پرداختند از افراد دلسوز نظام باشند./
    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷:
    @mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن: اطلاق عبارت «گفت‌وگوی ملی» به گفت‌وگو میان دو جناح صحیح نیست"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی