امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۱:۱۰  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۶ام, ۱۳۹۷
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : پنج شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر : 2929
  • محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه بعد از سپری شدن ۳۹ سال از روز دوازدهم فروردین۱۳۵۸اکنون باید به دغدغه ها و چالش های پیش روی کشورمان توجه جدی شود، گفت: امروزه منافعی که قدرت ها برای خودشان تعریف کرده اند با گذشته تغییر کرده و به عبارتی وارد […]

    محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه بعد از سپری شدن ۳۹ سال از روز دوازدهم فروردین۱۳۵۸اکنون باید به دغدغه ها و چالش های پیش روی کشورمان توجه جدی شود، گفت: امروزه منافعی که قدرت ها برای خودشان تعریف کرده اند با گذشته تغییر کرده و به عبارتی وارد جنگ نرم شده ایم.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه جنگ نرم مهمترین چالش مقابل ایران اسلامی است که توسط استکبار جهانی مدیریت می شود، اظهارکرد: کشورهای غربی نمی خواهند نظام هایی مانند انقلاب اسلامی ایران روی پای خودشان بایستند از این رو تلاش می کنند از هر ابزاری برای آسیب رساندن استفاده کنند.

    وی ادامه داد: همچنین باید اذعان کرد که امروزه چالش های منطقه ای نیز کشورمان را تهدید می کند که البته در این خصوص ایران اسلامی با قدرت در حال مواجهه است.

    این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به مهمترین اولویت های جمهوری اسلامی، تصریح کرد: به نظر می رسد کشورمان باید بازنگری جدیدی در عرصه اقتصادی داشته باشد تا بتوان دغدغه های اقتصادی کنونی را برطرف کنیم.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین پرهیز از اختلاف افکنی و تفرقه انداختن میان جامعه نیز از مهمترین مسائلی است که باید در اولویت کاری کشور قرار بگیرد.

    عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید از یاد برد که ایران اسلامی همواره دارای وحدت بوده از این رو توجه بیشتر برای افزایش سطح وحدت در جامعه نیز از مسائل مهمی است که باید مورد تاکید مسئولان و جامعه قرار بگیرد./
    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷:
    @mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "/مهم ترین چالش کشور ۳۹ سال پس از ۱۲ فروردین ۵۸ چیست؟/ کوهکن :جنگ نرم و مسائل منطقه‌ای ۲ چالش مهم مقابل ایران اسلامی در دهه چهارم و پنجم است"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی