امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۸:۵۵  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۸ام, ۱۳۹۷
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر : 2957
  • محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در رابطه با فرا رسیدن زمان اعلام ترامپ مبنی بر ماندن یا خروج از برجام در ۲۲ اردیبهشت ماه و ضرورت حفظ انسجام ملی، گفت: خوشبختانه اظهارنظر اعضای فراکسیون های مجلس طی چند روز اخیر در مورد موضوع مذکور بیانگر یکصدایی است و به عبارتی خانه ملت […]

    محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در رابطه با فرا رسیدن زمان اعلام ترامپ مبنی بر ماندن یا خروج از برجام در ۲۲ اردیبهشت ماه و ضرورت حفظ انسجام ملی، گفت: خوشبختانه اظهارنظر اعضای فراکسیون های مجلس طی چند روز اخیر در مورد موضوع مذکور بیانگر یکصدایی است و به عبارتی خانه ملت پشتیبان قوه مجریه است.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همواره در رابطه با موضوعات ملی بحث و تبادل نظر بین جریان های سیاسی صورت می گیرد که این مهم شامل برجام نیز می شود، اظهار کرد: اما باید اذعان کرد که در خصوص مواجه به چنین شرایطی که دشمنان در مقابل کشورمان ایستاده اند و منافع ملی در خطر است، همواره عملکرد واحدی داشته ایم.

    آمریکا در خصوص خروج احتمالی‌اش از برجام بزرگنمایی می کند

    وی با بیان اینکه همه مسئولان اتفاق نظر دارند آمریکا در خصوص خروج احتمالی‌اش از برجام بزرگنمایی می کند، ادامه داد: بر این اساس همه دستگاه ها و مسئولان بر حفظ وحدت و انسجام ملی تاکید کرده اند.

    این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه نباید به آثار خروج آمریکا از برجام بیش از اندازه پرداخته شود زیرا به بزرگنمایی ختم می شود، تصریح کرد: بر این اساس باید سوال کرد که پس از پذیرش برجام چه تغییراتی در سفره مردم رخ داده که با خروج این کشور دیگر شاهد آن نباشیم؟. لذا متاسفانه برخی از حول حلیم در دیگ افتادند و موضوعاتی مانند آشامیدنی مردم و غیره را به این مسئله ربط دادند که اصلا اینطور نبوده است.

    کوهکن ضمن تاکید بر اینکه برجام نشان داد ایالات متحده به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست، افزود: بنابراین می توان گفت که امروزه افکار عمومی دنیا اعتقاد دارند ایران هیچگاه دنبال بمب اتم نبوده و همچنین همواره به تعهدات بین المللی خود به طور کامل پایبند بوده است لذا همه این موارد به ضرر آمریکا است.

    احزاب و گروه های سیاسی در شرایط نباید در خصوص برجام گروکشی سیاسی داشته باشند

    عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی احزاب و گروه های سیاسی نباید در خصوص برجام گروکشی سیاسی داشته و این اقدام باید ممنوع باشد، خاطرنشان کرد: بنابراین عقل حکم می کند وقتی دشمنی در مقابل کشورمان قرار دارد، همه گروه ها و افراد با یکدیگر انسجام و هم افزایی داشته باشند./

    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷:
    @mohsenkoohkan
    🔹ایتا:
    eitaa.com/mohsenkoohkan

    🔹سروش:
    Sapp.ir/mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن:برجام نشان داد ایالات متحده به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست/عقل حکم می کند وقتی دشمنی در مقابل کشورمان قرار دارد، همه گروه ها و افراد با یکدیگر انسجام و هم افزایی داشته باشند"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی