امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۲۵:۴۲  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۷
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر : 2970
  • محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در رابطه با تصمیم ترامپ مبنی بر خروج از برجام و ضرورت ایجاد اجماع جهانی بر علیه اقدام آمریکا، گفت: ترامپ اقدامی انجام داد که با هیچ منطق حقوقی و بین المللی سازگار نیست و همین امر سبب شد تا اروپایی ها واکنش منفی به وی نشان […]

    محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در رابطه با تصمیم ترامپ مبنی بر خروج از برجام و ضرورت ایجاد اجماع جهانی بر علیه اقدام آمریکا، گفت: ترامپ اقدامی انجام داد که با هیچ منطق حقوقی و بین المللی سازگار نیست و همین امر سبب شد تا اروپایی ها واکنش منفی به وی نشان دهند و موضع گیری کردند لذا باید آینده نگری شود.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تعداد محدودی کشورهای منطقه از اقدام ایالات متحده حمایت کردند، اظهارکرد: این مهم در حالیست که دولت ها در برخی اوقات برای حفظ بقاء خود از تصمیم کشورهای مقابل توافقنامه حمایت نمی کنند که برای اقدام آمریکا چنین حالتی رخ داد. البته به این معنا نیست اروپا صرفا در مقابل آمریکا می ایستند و در برجام می مانند و حتی اجازه می دهند شرکت هایشان فعالیت اقتصادی خود را ادامه دهند.

    وی با تاکید بر اینکه در مقابل اقدام ترامپ باید واقع بینانه نگاه رفتار کنیم، ادامه داد: بر این اساس باید از اجماع جهانی رخ داده علیه ایالات متحده بهترین بهره برده شود تا از این طریق جلوی آمریکا برای اقدامات منفی علیه کشورمان گرفته شود.

    این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه باید از فرصت نقض قوانین بین المللی آمریکا برای تنویر افکار عمومی دنیا و ایجاد اجماع جهانی علیه این کشور استفاده شود، تصریح کرد: بنابراین باید دیپلماسی فعالی با اروپایی ها و سایر کشورها برقرار کنیم تا آمریکایی ها نتوانند از شرایط سوء استفاده کند.

    عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه نباید فراموش شود برای ادامه حیات مقتدرانه و حفاظت از کرامت انسانی نیاز به استفاده از ظرفیت داخلی داریم، خاطرنشان کرد: بر این اساس باید موانع سرمایه گذاری داخلی را از بین ببریم. همچنین اگر اروپایی ها نیز تضمین های لازم را ارئه کردند برای ما نعم المطلوب می شود./

    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷:
    @mohsenkoohkan
    🔹ایتا:
    eitaa.com/mohsenkoohkan
    🔹سروش:
    sapp.ir/mohsenkoohk

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن : نقض قوانین بین‌المللی آمریکا فرصتی برای تنویر افکار عمومی دنیا/لزوم بهره‌گیری از دیپلماسی فعال برای ایجاد اجماع جهانی"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی