امروز: دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۱۲:۱۱  آخرین بروزرسانی : بهمن ۴ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 477
  • عضو جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: ‌نحوه ورود جبهه پيروان خط امام و رهبري به انتخابات و ايجاد هماهنگي ميان اعضا از مهم ترين موضوعاتي است كه در همايش 9دي مطرح خواهد شد.

    محسن کوهکن عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاراندرباره برگزاری همایش جبهه پیروان خط امام و رهبری در نهم دی ماه گفت: ‌نحوه ورود جبهه پيروان خط امام و رهبري به انتخابات و ايجاد هماهنگي ميان اعضا از مهم ترين موضوعاتي است كه در اين همايش مطرح خواهد شد.

    وی با اشاره به اينكه هنوز سخنرانان اصلي اين همايش مشخص نشده‌ است، افزود: تجليل از واقعه ۹ دي از ديگر موضوعاتي است كه در اين همايش به آن پرداخته مي‌شود.

    کوهکن تصریح کرد: جبهه پیروان درصدد است با اتخاذ یک ساز و کار مناسب در راستای انتخابات سال آینده وارد عمل شود از اين رو در حال حاضر در جهت انجام برنامه‌هاي مربوط به شوراهاي شهر وارد عمل شده است اما در راستاي مقوله انتخابات رياست‌جمهوري هيچ اقدام خاصي انجام نداده است.
    شايان ذكر است همایش سراسری ۹ دی با حضور دبیران احزاب عضو جبهه پيروان خط امام و رهبري به همراه اعضای شورای مرکزی و همچنین دبیران استانی این احزاب به منظور هماهنگي‌های درون تشکیلاتی درآاستانه  دو انتخابات بزرگ شوراها و ریاست جمهوری برگزار می شود.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "بررسي نحوه ورود جبهه پيروان به انتخابات در همايش ۹ دي"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی