امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۳:۱۲  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر : 2835
  • محسن کوهکن عضو کمیسیون صنایع معادن مجلس شورای اسلامی، در برنامه گفت و گوی اقتصادی رادیو گفت و گو در خصوص چالش های نظام توزیع اظهار کرد: اگر تحلیل درستی از نوع رابطه تولیدکننده، واسطه، عمده فروش و خرده فروش با حلقه قبلی و بعدی داشته باشیم اساسا متوجه خواهیم شد که این امر به […]

    محسن کوهکن عضو کمیسیون صنایع معادن مجلس شورای اسلامی، در برنامه گفت و گوی اقتصادی رادیو گفت و گو در خصوص چالش های نظام توزیع اظهار کرد: اگر تحلیل درستی از نوع رابطه تولیدکننده، واسطه، عمده فروش و خرده فروش با حلقه قبلی و بعدی داشته باشیم اساسا متوجه خواهیم شد که این امر به تعارض منافع منجر نمی شود.
    وی افزود: یک اشتباه و ایراد در فرهنگ عمومی ما وجود دارد که ما تعریف درستی از رابطه منافع شخصی خودمان با منافع جمع نداریم اگر ما به عنوان حلقه واسطه به این موضوع باور داشته باشیم که پایداری کار ما مستلزم این است که حلقه قبل از ما اقتصادی، معقول و صحیح باید کارش را انجام دهد در جمع بندی به تعارض منافع نمی رسیم.
    کوهکن گفت: اگر خواهان منافع خط سیر از تولید کننده تا مصرف کننده هستیم باید سازمان ها و افراد مرتبط فرهنگ سازی کنند برای اینکه منافع مشترک است و همه باید در راستای تولید کالای با کیفیت با قیمت تمام شده مناسب اقدام کنند.
    عضو کمیسیون صنایع معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تامین منافع شخصی پایدار در گرو این است که به منافع عمومی و کلان از تولید تا عرضه توجه شود.
    وی در ادامه بیان کرد: در قانون دلالی تعریف شده است و در حلقه های تولید تا عرضه ما واسطه گری را خلاف آنچه که در تصور عموم بد به نظر می رسد، ناپسند نمی دانیم.
    کوهکن در خصوص اینکه جایگاه مجلس در مقام تقنین عدم ورود به جزییات است، افزود: اگر صدها قانون نیز تصویب شود اما ما به این باور نرسیم که ممکن است با تخلف در کوتاه مدت به منفعت دست پیدا می کنیم اگرچه دردراز مدت این امر به ما لطمه وارد خواهد کرد آثار این قوانین نیز چندان تاثیرگذار نخواهد بود.

    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷:
    @mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن در برنامه رادیو گفت و گو مطرح کرد: لزوم انجام کار اقتصادی معقول از نظام تولید تا توزیع"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی