امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۲:۳۹  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 430
  • دبیر کل جامعه نمایندگان ادوار گفت: اصولگرايان در دوره يازدهم رياست جمهور ي با ساز و کار حرکت به سوي تعامل و جلوگيري از تکثر کانديدا پيش مي‌رود.

    “محسن کوهکن” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در بررسي عملکرد انتخاباتي اصولگرايان اظهار داشت:  فعاليت‌هاي اين دوره رياست جمهوري بر خلاف دوره‌هاي گذشته با شيب و ساز و کار حرکت به سوي تعامل و جلوگيري از تکثر پيش مي‌رود.

    دبير کل جامعه نمايندگان ادوار با اشاره به نحوه معرفي کانديدهاي جبهه پيروان تصريح کرد: اگر جبهه پيروان مانند روال گذشته خود، هر تشکل یک کانديدا براي خود برمي‌گزيد دچار تکثر مي‌شد؛ اما کل مجموعه بر سر سه نفر به توافق رسيدند تا نتیجه مطلوب‌تری حاصل شود.

    وي در ادامه با اشاره به وحدت اصولگرایان بر سر یک فرد واحد پیشنهاد کرد:  در نهايت گزینه‌های مطرح شده جبهه پيروان می‌توانند با ائتلاف سه گانه  به مشورت بنشینند و مسير تعامل را در بين خود کلید بزنند، لذا دور نماي اين حرکت،‌ حرکت از تکثر به سمت يک فرد واحد است.

    کوهکن افزود: تعامل کانديداها با يکديگر نتيجه مطلوب در بر دارد و مجموعه‌هاي چند نفره در نهايت به يک اجماع واحد در انتخابات رياست جمهوري که دست يافتني است خواهند رسید.

    عضو جبهه پيروان در ارتباط با وحدت اصولگرايان بيان داشت: تمامي اصولگرایانی که پا به عرصه انتخابات گذاشتند مدعي فراهم کردن تداوم خدمت براي اصولگرايان هستند، لذا  افرادي که چنین اعتقادی دارند و از عقلانيت لازم نیز برخوردارند تمام نیروی خود را براي رسيدن به وحدت به کار می‌گیرند.

    دبیرکل جامعه نمایندان ادوار  بابيان اينکه شايد اين سؤال پيش بيايد که در گذشته هم بحث وحدت وجود داشته اما هنگام تصميم گيري، به گونه‌اي متفاوت عمل شده است، خاطرنشان کرد: وحدت یک امر ضروری است و انسان عاقل بايد از تجربه‌هاي گذشته‌ درس بگيرد و با در نظر داشتن نقص‌هاي گذشته آينده‌اي بهتر بسازد.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "فعالیت انتخاباتي اصولگرایان با سازو کار تعامل همراه است"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی