امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۲:۲۲  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۶ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : پنج شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر : 2602
  • حدود یک ماه گذشته اتفاقاتی در حوزه کامیون داران شهرستان لنجان رخ داد که بر این اساس برخی جوسازی ها نیز انجام گرفت که کامیونداران شهرستان لنجان به سمت و سویی در حال حرکت هستند که کل تولید فولاد سبا و ذوب آهن را در اختیار داشته باشند که این مسئله باعث شد برای برخی […]

    حدود یک ماه گذشته اتفاقاتی در حوزه کامیون داران شهرستان لنجان رخ داد که بر این اساس برخی جوسازی ها نیز انجام گرفت که کامیونداران شهرستان لنجان به سمت و سویی در حال حرکت هستند که کل تولید فولاد سبا و ذوب آهن را در اختیار داشته باشند که این مسئله باعث شد برای برخی نمایندگان مجلس سوء تفاهم هایی به وجود بیاید.

    زمانی که این مسئله به بنده منتقل شد بنده به صراحت اعلام کردم که این مسئله به هیچ عنوان صحت نداشته و در گذشته نیز اینگونه نبوده است و انتظار ما نیز این است، همانگونه که کامیونداران ما زیر نظر صنف مربوطه خود با رعایت قوانین و ضوابط عمل می کنند.

    امروز کامیون دار ما باید با مراجعه به اصفهان بارنامه خود را تهیه کرده و مجددا برای بارگیری به شهرستان لنجان مراجعه کند لذا خواسته این عزیزان این است که بتوانند سهم بار در نظر گرفته شده برای انان را در این شهرستان بارنامه صادر شود و ما نیز منصفانه به دنبال رفع این مشکل هستیم. از سوی دیگر با جدیت به دنبال رفع مشکلات شهرک حمل و نقل زرین شهر هستیم و به هر قیمتی است این مسئله باید با سرعت هرچه بیشتر مرتفع شود.
    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷:
    @mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "امروز یکی از دغدغه های کامیونداران لنجان مسئله توزیع عادلانه بار کارخانه هایی همچون ذوب آهن است در این خصوص راهکاری ارائه می کنید؟"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی