امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۱:۲۹  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 379
  • دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار گفت: اجتناب وکلاي ملت و دولتمردان از رفتارهایی که بوی مقابله و اصطکاک از آن‌ها بر می‌خیزد، می‌تواند فضايي مناسب برای تعامل هرچه بیشتر قواي مقننه و مجریه فراهم آورد.

    “محسن کوهکن” دبیر کل جامعه نمایندگان ادوار در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ضرورت تعامل هرچه بیشتر قوای مجریه و مقننه در شرایط فعلی گفت: اجتناب وکلاي ملت و دولتمردان از رفتارهایی که بوی مقابله و اصطکاک از آن‌ها برمی‌خیزد، می‌تواند فضايي مناسب برای تعامل هرچه بیشتر قواي مقننه و مجریه فراهم آورد.

    وي تصریح کرد: نمایندگان مجلس و دولتمردان در شرایط حساس فعلی به منظور پیشبرد امور کشور باید رویه و روحیه تعامل را مورد عنایت جدی قرار دهند.

    کوهکن با اشاره به پیچیده بودن نوع ارتباط در قوه مقننه نسبت به قوه مجریه اظهار داشت: در مجلس به دلیل اینکه شکل ارتباط نمایندگان با رئیس مجلس از نوع عرضی است، در نتیجه شیوه‌های تعامل و همکاری پیچیده‌تر می‌شود.

    دبير کل جامعه نمايندگان ادوار در پايان خاطرنشان کرد : در بعضی مواقع، نمایندگان مجلس می‌توانند با یک اطلاع رسانی به موقع و صحیح حتی در حوزه اختیارات قانونی خود، از سوء برداشت‌هاي احتمالي جلوگیری به عمل آورند و به این ترتیب در مسیر اتحاد و وحدت حرکت کنند.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "وکلاي ملت و دولتمردان از رفتارهاي اصطکاک‌آميز بپرهيزند"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی