امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۱:۳۱  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : پنج شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 373
  • اجلاس سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری در موسسه فرهنگی شهدای مؤتلفه با حضور دبیران استانی و اعضای شورای مرکزی از جریان اصولگرایی دقايقي پيش آغاز شد. به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری با برگزاری اجلاس سراسری با حضور منتخبینی از استان‌ها که توسط شورای مرکزی این جبهه […]

    اجلاس سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری در موسسه فرهنگی شهدای مؤتلفه با حضور دبیران استانی و اعضای شورای مرکزی از جریان اصولگرایی دقايقي پيش آغاز شد.

    به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری با برگزاری اجلاس سراسری با حضور منتخبینی از استان‌ها که توسط شورای مرکزی این جبهه مشخص شده است، در مؤسسه فرهنگی شهدای مؤتلفه آغاز شد.

    گفتنی است؛ بررسی مسائل اقتصادی و سیاسی و همچنین آسیب شناسی جریان اصولگرایی و نحوه فعالیت جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری در عرصه‌های مختلف همچون انتخابات از جمله موضوعاتی است که از سوی فعالان سیاسی و کارشناسان در حال بررسی است.

    لازم به ذکر است؛ علاوه بر حضور دبیران استانی افرادی همچون محسن کوهکن، لاله افتخاری، حبیبی، باهنر، بادامچیان، ترقی و کریمی اصفهانی در این اجلاس حضور دارند.

  • برچسب ها : ,
  • نظرات کاربران در "اجلاس سراسری جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبري آغاز شد"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی