امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۶:۳۴  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : پنج شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 375
  • دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار گفت: اصولگرایان باید از انتخابات یک تحلیل واقع بینانه مبتنی بر اطلاعات صحیح داشته باشند که در صورت پیروزی و یا شکست در انتخابات بتوانند پس از آن به تحلیل خوب بپردازند.

    دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار گفت: اصولگرایان باید از انتخابات یک تحلیل واقع بینانه مبتنی بر اطلاعات صحیح داشته باشند که در صورت پیروزی و یا شکست در انتخابات بتوانند پس از آن به تحلیل خوب بپردازند.

    به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، “محسن کوهکن” در اجلاس سراسری جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری که در موسسه فرهنگی شهدای مؤتلفه اسلامی برگزار شد، درباره آسیب شناسی جریان اصولگرایی اظهار داشت: اصولگرایان باید از انتخابات یک تحلیل واقع بینانه مبتنی بر اطلاعات صحیح داشته باشند که در صورت پیروزی و یا شکست در انتخابات بتوانند پس از آن به تحلیل خوب بپردازند.

    وی افزود: اگر جریان اصولگرایی فعالیت‌های خود را از انتخاباتی به انتخابات دیگر رها کند، معنایش این است که پوسته و کار تشکیلاتی خود را به نوعی رها کرده و این عدم استفاده بهینه برای آینده و یک آسیب به حساب می‌آید.

    این فعال سیاسی ادامه داد: براساس نظرات اخذ شده از افراد مختلف و فعالان سیاسی اصولگرا در جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری ۳۲ مورد اشکال و ۱۸ مورد پیشنهاد برای رفع آسیب‌ها ارائه شد.

    عضو جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری تصريح كرد: براساس نظرات اخذ شده آسیب‌های جریان اصولگرایی در جبهه مذکور در سطح ملی_ استانی و منطقه‌ای خلاصه می‌شد که اعضای جبهه در مراودات و لابی‌هایی که با دیگر گروه‌ها دارند اهل سهم دادن هستند تا سهم گرفتن و به راحتی از این مسئله می‌گذرند.

    این فعال سیاسی ادامه داد: لازمه سردادن شعار اصولگرایی این است که ما اهم و مهم کنیم.

    كوهكن به انتخابات شوراي شهر تهران و حضور اصولگرايان در اين انتخابات اشاره و تصريح كرد: از ابتداي امر چندين نفر از جريان اصولگرايي براي حضور در انتخابات شوراي شهر مشخص شدند از اين جهت كه خروجي اعضا از يك ليست واحد باشد اما متاسفانه برخي از دوستان به خاطر اتفاقاتي كه افتاد به نوعي برخي از افراد را راه نمي‌دهند و اگر به تنهايي ورود پيدا كنند ديگر نيازي به جريان اصولگرايي ندارند.

    وي به تلاش‌هاي برخي از اصولگرايان همچون بادامچيان، باهنر و كريمي اصفهاني در اين ميان اشاره و تصريح كرد: تمام سعي ما بر اين بود كه در انتخابات به سمت چند زيستي و تفرقه نرويم.

    دبير كل نمايندگان خانه ادوار ادامه داد: يكي ديگر از اشكالات موجود اين بود كه اعضاي جبهه پيروان در تصميمات منطقه‌اي و استاني نسبت به تصميمات ملي و كلان موفق تر هستند كه نمونه آن مي‌توان به مجلس اشاره داشت كه اكثريت آنها را اصولگرايان تشكيل مي‌دهند.

    وي افزود: اكثريت قابل توجهي از اصولگرايان در مجلس نهم معتدلين تشكيل مي‌دهند كه با رعايت حد  اعتدال در حال گام برداشتن به جلو هستند و اين نشان دهنده  اين است كه قبل از طرح اعتدال از سوي دكتر روحاني مردم در مجلس به نوعي اين واژه را انتخاب كردند.

    اين فعال سياسي ادامه داد: تكثر در جريان اصولگرايي در انتخابات مهلك است كه بايد به طور جد به آن بپردازيم.

    وي با اشاره به عملكرد شوراي مركزي جبهه پيروان در انتخابات  رياست جمهوري اشاره و تصريح كرد: براي اولين بار جريان اصول گرايي در انتخابات به صورت هياتي كار نمي‌كرد و بر اساس استراتژي مشخصي حركت مي‌كرد و در آن جمعي مبتني بر خرد جمعي را اساس كار قرار داده بود.

    وي ادامه داد : در انتخابات رياست جمهوري نبايد تعبير شكست براي جريان اصولگرايي از خود ارائه دهيم چرا كه استرتژي كه ارائه شد تعداد زيادي را به حداقل رساند و در نهايت بر اساس خرد جمعي كسي در صحنه نماند.

    اين فعال سياسي ادامه داد: بخشي از ايرادهاي ساختاري، دروني و بخشي از آن بيروني بود و ما در اين جلسه سعي خواهيم داشت تا با ارائه راهكارها در آينده به سمت موفقيت حركت كنيم تا با دسته بندي و جمع بندي ايرادات و اشكالات به يك مانيفست براي ما تبديل شود.

    كوهكن در پايان خاطر نشان كرد: تشكل‌هاي سياسي و اسلامي بايد واقع بينانه و به طور عميق قضاوت كنند و نبايد درگير اظهارنظرهاي احساساتي شوند و همچنين بايد حمايت‌هاي بي چون و چراي خود را از دولت ادامه دهند.

  • برچسب ها : , ,
  • نظرات کاربران در ""
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی