امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۱۰:۴۳  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 371
  • مسئول سياسي جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: ايران در عرصه بين‌الملل با مجموعه‌ای طرف است که خودش را به خواب زده، بنابراین بیدارکردن چنين دولتي، عملي بسيار سخت است. “محسن کوهکن” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مذاکرات آتی ایران و گروه ۱+۵ اظهار داشت: قبل از انجام هرگونه  […]

    مسئول سياسي جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: ايران در عرصه بين‌الملل با مجموعه‌ای طرف است که خودش را به خواب زده، بنابراین بیدارکردن چنين دولتي، عملي بسيار سخت است.

    “محسن کوهکن” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مذاکرات آتی ایران و گروه ۱+۵ اظهار داشت: قبل از انجام هرگونه  مذاکره‌ای بايد شناخت دقیق و صحیحي از طرف مذاکره  داشته باشيم تا بتوانيم به نتايج مطلوبي در عرصه ديپلماسي دست پيدا كنيم.

    وی درباره روند مذاكره ايران و غرب به ويژه آمريكا خاطرنشان كرد: بايد ديد كه آمريكایي‌‌ها در مذاكره با ايران نقطه مجهولي براي خود دارند و اينكه آيا در اين روند، مجهول آنها به معلوم تبدیل می‌شود و در نهايت بايد بدانيم كه آیا آمریکا خواب است یا خودش را به خواب زده است؟

    عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: ايران در عرصه بين‌الملل با مجموعه‌ای طرف است که خودش را به خواب زده، بنابراین بیدارکردن چنين دولتي، عملي بسيار سخت است.

    کوهکن با تاکید بر اینکه در مسير ديپلماسي باید واقع‌بینانه حرکت کرد، بیان داشت: نباید در اين مسير در دام خوش‌بینی و بدبینی قرار بگیريم.

    عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه برای طرفین اساس مذاكره بر مبناي برد _ برد است، خاطرنشان كرد: اصولي كه ديپلمايت‌هاي ايراني بايد در روند مذاكرات مورد توجه قرار دهند اصل اعتمادي است كه مورد  تاكيد “مقام معظم رهبری” قرار گرفته، لذا بايد با شجاعت، شهامت و زبانی نرم کار را پیش ببرند و از اين اعتماد استفاده‌اي منطقی و معقول به نفع خود کرد و در اين مسير وقتی به یک مجموعه‌ای اعتماد صورت گرفت، بايد مراقب بود كه در مذاكرات سرمان کلاه نرود.

  • برچسب ها : ,
  • نظرات کاربران در "ديپلمات‌ها مراقب باشند؛ آمريكا خود را به خواب زده است"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی