امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۴:۵۹  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۰ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 930
  • منتخب مردم لنجان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان امروز در لنجان، با اشاره به اینکه مردم ایران با حضور شکوهمند در انتخابات، حماسه افریدنداظهار کرد:

    منتخب مردم لنجان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان امروز در لنجان، با اشاره به اینکه مردم ایران با حضور شکوهمند در انتخابات، حماسه افریدنداظهار کرد: ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی با حضور حداکثری در آزمون بزرگ انتخابات به خوبی حمایت خود را از نظام ارزشی نظام جمهوری اسلامی و دو نهاد مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به‌نمایش گذاشتند.
    وی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) را ستون خیمه انقلاب، نظام و آبروی اسلام در جهان دانست و افزود: معظم‌له همواره عنایات‌ و محبت‌های فراوانی نسبت به نظام جمهوری اسلامی و کشور داشته‌اند و با رهنمودهای داهیانه ایشان شاهدیم مردم در سراسر ایران اسلامی لبیک گوی ولی فقیه خود بوده و در هفتم اسفندماه حماسه‌ای عظیم را خلق کردند.
    محسن کوهکن برنده اصلی انتخابات را مردم اعلام کرد و ادامه داد: قبل از آنی که مشخص شود نام چه کسی از صندوق‌های رای به عنوان نماینده خارج می‌شود باید به این مهم توجه داشت رای مردم در انتخابات، رای به نظام مقدس جمهوری است که چشم دشمنان و بدگویان نظام را این حضور حداکثری کور کرده و آنها را مجبور به عقب نشینی نمود.
    وی حضور و رشد قابل توجه در انتخابات شهرستان لنجان را قابل توجه دانست و تصریح کرد: نماینده عالی دولت در شهرستان، مسئولین اجرایی، نظارتی، نهادهای امنیتی و نظامی و همچنین روحانیون با هدایت و ارشاد وظیفه خود را به نحو احسن در این شهرستان انجام دادند و مردم با حضور حداکثری خود در ۷ اسفند در پای صندوق‌های رای حماسه پرشوری را رقم زدندو به پاس این حضور و شکوه باید قدردان مردم باشیم.
    نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری ضمن قدردانی و تشکر از مردم حوزه انتخابیه شهرستان لنجان، اضافه کرد: امیدواریم در مسیری که انتخاب کرده‌ایم بتوانیم مثمر ثمر بوده و وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم تا شرمنده مردم، شهدا و امام شهدا نباشیم و با تلاش بتوانیم بخشی از مشکلات شهرستان را مرتفع سازیم و در این میان مردم می‌توانند با پیشنهادات خود ما را در این امرخطیر همیاری رسانند از این رو مردم بدانند که از صحبت‌ها و پیشنهادات آنها استقبال و استفاده خواهد شد.
    وی در ادامه به برنامه‌های خود در شهرستان لنجان اشاره کرد و عنوان کرد: اولین برنامه‌ای که می‌تواند نتایج مثبت آن به شهرستان لنجان باز گردد گزینش هم‌گرایی به جای واگرایی در تمامی بخش‌ها است و همانگونه که مقام معظم رهبری امسال را با عنوان دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی نامگذاری کردند و ثمرات این شعار را نیز دیدیم، ایجاد همگرایی بین مردم و مسئولین، صنعت و مردم از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که صنعت می‌تواند به دغدغه‌های مردم توجه کند و مردم نیز به حل مشکلات صنعت یاری رسانند.
    کوهکن جذب نیروهای شهرستان لنجان در صنایع موجود در شهرستان را امری ضروری دانست و بیان کرد: شهرستان لنجان شهرستانی صنعتی به‌شمار می‌‌آید و باید مردم و صنعت درکنار یکدیگر قرار گیرند و مطلبی که در این میان بسیار قابل توجه است نرخ بالای بیکاری شهرستان لنجان می‌باشد و بر همین اساس از کلیه مدیران، ادارات و کارخانه‌جاتی که در شهرستان فعالیت دارند بخصوص شرکت سهامی ذوب آهن و صنایع دفاع این استدعا دارم که بر اساس یک تحلیل درست اقتصادی برای کاهش قیمت تمام شده کالا و خدمات حتما محور را تامین نیروی انسانی از شهرستان لنجان قرار دهند.
    وی خاطرنشان کرد: اگر چنانچه ذوب آهن در گذشته حتی نیروهای انسانی غیر متخصص خود را از شعاع صدکیلومتری تامین می‌کرد و متخصصین خود را از سراسر کشور جذب می‌نمود به دلیل نبود نیروی مورد نظر در شهرستان لنجان بود؛ اما امروز شهرستان لنجان با داشتن نیروهای تحصیل کرده و مختصص در رده‌های تخصصی بالا جزء شهرستان‌های پرآوازه کشور به شمار می‌آید.
    منتخب مردم لنجان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از این رو صنایع مادر در شهرستان لنجان باید بر اساس تدبیر و در راستای کاهش قیمت کالا و خدمات خود از نیروهای شهرستان لنجان استفاده کنند و بنده با توجه به نرخ بالای بیکاری در شهرستان تعصب خاصی به این مهم دارم و با قاطعیت پیگیری خواهم نمود البته اصل را بر این قرار داده‌ایم که تمامی مسئولین شهرستان دلسوز مردم هستند.
    وی تاکید کرد: صنایع مادر و ادارات خود به خوبی می‌دانند که اگر نیروهای خود را از شهرستان تامین کنند، هزینه‌های آنها کاهش خواهد یافت چرا که هزینه در شعاع ۲۰ کیلومتری بسیار کمتر از تامین هزینه ایاب و ذهاب برای فواصل بسیار زیاد است که فعلا روزانه نیز شاهد تردد اتوبوس و… در مسیرهای طولانی هستیم.
    کوهکن با اشاره به اینکه کلیه افرادی که در شهرستان لنجان ساکن هستند اهل شهرستان به‌شمار می‌ایند، خاطرنشان کرد: از این رو از مجموع مسئولین و صنایع فعال در شهرستان لنجان خواستاریم که به ظرفیت‌های موجود در شهرستان توجهی ویژه داشته باشندو رویکرد آنها استفاده از نیروهای شهرستانی قرار گیرد چرا که قطعا این مهم به نفع آنها خواهد بود.
    وی اولویت بعدی خود را ریل‌گذاری برای دولت مطابق آنچه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند دانست و اظهار کرد: توجه به این مهم می‌تواند آثار خود را در کشور و به طبع آن در شهرستان داشته باشد چرا که تورم چیزی بدی است اما رکود مسئله‌ای بدتری به‌شمار می‌آید چرا که آثار خود را تاعمق ستون فقرات جامعه و خانواده‌های مینشاند و در میان مدت به آنها صدمه خواهد زد و میانگین سرانه درآمد آنها را کاهش خواهد داد.
    منتخب مردم لنجان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی دیگر از مشکلات رکود در منطقه را کاهش فروش فولاد دانست و گفت: کاهش فروش فولاد کاهش درآمدها را به همراه داشته که اثرات خود را نشان داده و باعث شده شهرداری‌های ۹ شهر، شهرستان لنجان با مشکلات متعددی مواجه شوند.
    وی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها در برخی موارد حتی در تامین هزینه‌های جاری با مشکلاتی مواجه می‌شوند، ادامه داد: همه مدیران برای ما محترم هستند و با شروع کار، بنده منتظر ارائه برنامه‌های آنها خواهم بود و مدیری که در حوزه کاری خود برنامه داشته باشد را با تمام قدرت حمایت خواهم کرد و امیدوارم مسئولین در این بخش توجه و عنایت ویژ‌ه‌ای را داشته باشند.
    کوهکن برخی مشکلات موجود را مشکلات منطقه‌ای دانست و افزود: حل برخی مشکلات مطرح شده را باید به صورت منطقی دنبال کنیم چرا که امروزه بیش از ۸۶ هزار بازنشسته صنعت فولاد وجود دارند که وضعیت پرداخت حقوق به آنها به صورتی است که وقتی ما با آنان سخن می‌کنیم از وضعیت آنها خجالت‌زده می‌شویم از این رو حتما باید به دولت کمک شود تا مشکلات بازنشته‌گان فولاد نیز مرتفع گردد.
    وی اذعان کرد: البته راهکارهای این مهم کارشناسی شده و در اختیار است و ما از حقوق قانوی بازنشستگان حمایت خواهیم کرد اما در این میان بازنشستگان فولادنیز بدانند ما با آنها وحدت نظر و وحدت رویه داشته و مطالباتشان را بر محور قانون پیگیری خواهیم کرد تا این مهم نیز محقق گردد.
    منتخب مردم لنجان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ادامه به مسائل مسکن مهر اشاره کرد و عنوان نمود: اگر مردم در خصوص شکل‌گیری مسکن مهم اطلاعات دقیق نداشته باشند شاید کمتر قدر شناس این مهم باشیم چرا که در رژیم گذشته هیچ سیاست حمایتی برای مسکن بخصوص اقشار کم درآمد وجود نداشت و بعد از انقلاب نیز قبل از شکل‌گیری مسکن مهر عموما سیاست مشخص و مدونی را در خصوص تامین مسکن برای مردم نداشتیم و تنها در مقاطع زمانی شاهد واگذاری زمین به متقاضیان بودیم.
    وی اولین سیاست مدون و برنامه‌ای یکسان در کشور در خصوص مسکن را بحث مسکن مهر دانست و بیان کرد: ما از سیاست کلان مسکن مهر حمایت می‌کنیم اما این به آن معنا نیست که مسکن مهر با مشکلاتی نداشته باشد اما این مسائل نمی‌تواند کلان تامین مسکن در قالب مسکن مهر را زیر سوال ببرد چرا که اگر این مهم محقق نمی‌شد شاید تحقق ببخشیدن به خانه‌دار شدن اقشار کم درآمد محقق نمی‌شد اما ساکنین مسکن مهر فولادشهر بدانند که ما به برطرف کردن مشکلات این پروژه عظیم نگاهی ویژه خواهیم داشت.

  • برچسب ها : , , , ,
  • نظرات کاربران در "منتخب مردم لنجان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:لزوم گزینش هم گرایی به جای واگرایی در لنجان"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی