امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۰:۵۵  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 367
  • مسئول سياسي جبهه پيروان خط امام (ره) و رهبري گفت: ۱۳ آبان بهانه‌ای است تا واقعیت‌های گذشته در یک مسیر صحیح و درست بازگو شود و ذهنیت و برداشت صحيح مردم از ماهیت آمريکا و جنایاتی که توسط آنان صورت گرفته از بین نرود. “محسن کوهکن” دبيرکل جامعه نمايندگان ادوار مجلس شوراي اسلامي در گفتگو […]

    مسئول سياسي جبهه پيروان خط امام (ره) و رهبري گفت: ۱۳ آبان بهانه‌ای است تا واقعیت‌های گذشته در یک مسیر صحیح و درست بازگو شود و ذهنیت و برداشت صحيح مردم از ماهیت آمريکا و جنایاتی که توسط آنان صورت گرفته از بین نرود.

    “محسن کوهکن” دبيرکل جامعه نمايندگان ادوار مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرارسیدن دهه استکبار و ضرورت سر دادن شعار “مرگ بر آمریکا” اظهار داشت: امام(ره) شناخت دقیق و عمیقی از آمريکا داشتند و مبتنی بر واقعیت‌ها و ادله محکم، بر سر دادن مرگ بر آمریکا تاکید داشتند.

    کوهکن با اشاره به نامگذاري ۱۳ آبان به نام مبارزه عليه استکبار، ادامه داد: اگر چنانچه اين روز به اين نام، مشخص نمي‌شد، تجاوز دولت فزون‌خواه آمريکا به حقوق ملت‌ها به مرور زمان از ذهن‌ها پاک مي‌شد.

    مسئول سياسي جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري  با بيان اينکه تجاوز به حقوق دیگران جزو ذات سران این کشور است، تصريح کرد: در کارنامه این رژیم نقاط سیاه و کوری وجود دارد که به هیچ‌وجه از چهره تاریخ پاک نمی‌شود؛ مانند کشتار مردم در ویتنام، بمب‌هاي اتمی هیروشیما و ناکازاکی و اقداماتی ضد‌انسانی در پاناما و در برخی کشورهای لاتین.

    دبيرکل جامعه نمايندگان ادوار مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: حضرت امام(ره) با تیز‌هوشی و تیزبینی خود، این روز را به نام مبارزه علیه استکبار نامیدند تا بهانه‌ای شود که سیاسیون، نخبگان و افراد مستقلی که قبل از هر چیز به استقلال، اقتدار و پیشرفت کشور فکر می‌کنند، تجربه‌ تلخ و سیاه خود را از آمریکا در برخورد با ملت‌ها و برخی دولت‌های انقلابی مانند شیلی، براي نسل جوان بازگو کنند تا در ذهن‌ها بماند و به فراموشي سپرده نشود.

    کوهکن با بيان اينکه این یاد‌آوری به معني جنگ با کشور آمریکا نيست، تصريح کرد: ۱۳ آبان بهانه‌ای است تا واقعیت‌های گذشته در یک مسیر صحیح و درست بازگو شود و ذهنیت و برداشت صحيح مردم از ماهیت آمريکا و جنایاتی که توسط آنان صورت گرفته، از بین نرود.

    وي با بيان اينکه دولت بايد نسبت به ترفندها و اقدامات دولت آمریکا عليه کشورمان هوشيار باشد، ادامه داد: هر دولت استقلال‌خواهي که به دنبال منافع مردم است، نبايد اجازه دهد تا بازگو کردن فجایع و جنايات آمريکا و تحلیل درست اين وقايع برای مردم و جوانان کم‌رنگ شود.

    مسئول سياسي جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري تصريح کرد: به طور متداول در دنيا، دولت‌هاي مختلف از مطالبات به حق مردم خود در گفتگوها و بحث‌ها به عنوان یک اهرم فشار، برای بالا بردن چانه زنی استفاده می‌کنند و اینطور نیست که مردم خود را خاموش کنند.

    کوهکن افزود: نباید با یک تماس تلفنی و خوش و بش دو وزیر امور خارجه، شعار “مرگ بر آمریکا” را کنار بگذاریم چرا که این موضوع آرام آرام مطالبه واقعی و حق مردم را کم‌رنگ و کم‌سو می‌کند که این خطر بزرگی است.

    دبيرکل جامعه نمايندگان ادوار مجلس شوراي اسلامي با بيان‌ اينکه این موضوع به معنی جنگ‌افروزی نیست، بلکه نشان‌دهنده توجه و هوشیاری مردم نسبت به جنایات ‌آمریکا است، ادامه داد: اگر زمانی دولت آمریکا ماهیت خود را تغییر داد و بنای ما بر مذاکره شد، اشکالی ندارد، اما باید دشمن را شناخت و به زوایای تجاوزگرایانه‌اش آشنا بود.

    وي تصريح کرد: فراموشی امروز به معنی حرکت به سمت و سوی تغافل است و این موضوع کشور ما را متضرر خواهد کرد.

    مسئول سياسي جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري در پايان خاطرنشان کرد: مذاکره باید با حفظ شئونات و مراعات باشد و در عين حال بايد عدم صداقت آنان را منطقی و مستدل افشا کنیم.

    انتهاي پيام/

  • برچسب ها : ,
  • نظرات کاربران در "۱۳ آبان، بهانه‌ای برای بازگو کردن واقعیت‌های گذشته در مسیر صحیح است"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی