امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۷:۱۹  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : پنج شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 363
  • کوهکن گفت: مرحوم عسگراولادی نشان داد که این انقلاب ریشه‌دار است و برای دفاع از ارزش‌های انقلاب همه وجود و توان خود را به کار گرفت. به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، “محسن کوهکن” نماینده دوره‌های چهارم، پنجم و هشتم مجلس شورای اسلامی و همچنین رئیس اصناف بازار تهران در مراسم ختم مرحوم عسگراولادی در […]

    کوهکن گفت: مرحوم عسگراولادی نشان داد که این انقلاب ریشه‌دار است و برای دفاع از ارزش‌های انقلاب همه وجود و توان خود را به کار گرفت.

    به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، “محسن کوهکن” نماینده دوره‌های چهارم، پنجم و هشتم مجلس شورای اسلامی و همچنین رئیس اصناف بازار تهران در مراسم ختم مرحوم عسگراولادی در جمع خبرنگاران، گفت: مرحوم عسگراولادی شخصیت استثنایی داشتند همیشه هرآنچه را که بر زبان می‌آوردند درمورد آن تفکرکرده و بعد سخن می‌گفتند.

    وی ادامه داد: مرحوم عسگراولادی نشان داد که این انقلاب ریشه‌دار است و برای دفاع از ارزش‌های انقلاب همه وجود و توان خود را به کار گرفت.

    کوهکن درادامه تصریح کرد: شخصیت مرحوم عسگراولادی ۶۳ سال در راه مجاهدت و مبارزه با استکبار قدم برداشت و قدردانی مردم نیز حاکی از این است که آن‌ها ادامه دهنده راه آن مرحوم خواهند بود.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: ماخرسندیم که انقلاب ما مملو از وجود چنین انسان‌های ارزشمندی است وامیدواریم که بتوانیم راه آن‌ها را ادامه دهیم.

  • برچسب ها : ,
  • نظرات کاربران در "مرحوم عسگراولادی ۶۳ سال در راه مبارزه با استکبار قدم برداشت"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی