امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۳۹:۴۵  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۲ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : پنج شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر : 2543
  • محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به توقف طرح تحریم ایران و روسیه در مجلس کنگره آمریکا اظهار داشت: بر اساس قوانین آمریکا، اگر طرحی که در مجلس سنا تصویب می شود بار مالی داشته باشد باید به تصویب مجلس کنگره نیز تصویب شود. نماینده مردم لنجان در […]

    محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به توقف طرح تحریم ایران و روسیه در مجلس کنگره آمریکا اظهار داشت: بر اساس قوانین آمریکا، اگر طرحی که در مجلس سنا تصویب می شود بار مالی داشته باشد باید به تصویب مجلس کنگره نیز تصویب شود.

    نماینده مردم لنجان در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: اما در خصوص طرح تحریمی ایران و روسیه عملکرد آمریکا فارغ از ایراد بار مالی است، به نظر می رسد آنها توپ طرح کردن ایران و روسیه را روی زمین زده اند اما بازی را ادامه نمی دهند تا از وقت استفاده مطلوب داشته باشند.

    وی گفت: از سوی دیگر شاهد اختلافات فاحش در دورن حاکمیت آمریکا برای اجرای طرح مذکور نیستیم، اگر چنین اختلافی به چشم می آمد طرح s722 با ۹۸ رای موافق در مقابل ۲ رای مخالف تصویب نمی شد یا حداقل ترکیب آرای موافق و مخالف به گونه دیگری شکل می گرفت.

    این نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به نظر می رسد اگر اختلافات زیادی وجود داشت افراد مخالف با نمایندگان مجلس سنا لابی یا گفت و گو می کردند تا این طرح با چنین رای موافقی نهایی نشود.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به نظر می رسد توقف طرح در مجلس کنگره آمریکا برای در اختیار داشتن زمان جهت پیش بردن و تجمیع طرح ها و پروژه های ضدایرانی دیگر است./

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن: کنگره آمریکا با تاخیر در نهایی کردن طرح S۷۲۲ به دنبال تجمیع طرح های ضد ایرانی است"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی