امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵:۴۰  آخرین بروزرسانی : دی ۱۷ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۶ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 283
  • دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار با بیان اینکه بصیرت همگانی باید زنده و پویا باقی بماند، گفت: برخی عوام‌فریبی کرده و می‌گویند در جریان فتنه یکی دو نفر گول خوردند و باید آنها را رها کرد؛ در حالی که ۹ دی بصیرت را زنده می‌کند. “محسن کوهکن” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره […]

    دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار با بیان اینکه بصیرت همگانی باید زنده و پویا باقی بماند، گفت: برخی عوام‌فریبی کرده و می‌گویند در جریان فتنه یکی دو نفر گول خوردند و باید آنها را رها کرد؛ در حالی که ۹ دی بصیرت را زنده می‌کند.

    “محسن کوهکن” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به انتخابات ۲۴ خردادماه سال جاری، اظهار داشت: با وجودی که دشمن برای این انتخابات نقشه‌های بسیاری کشیده بود ولی در نهایت نماد مجددی از وجود نظام مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی رقم خورد.

    وی ادامه داد: شک نکنید، اگر در سال ۸۸ فشارها، انتظارات و دستاویزهایی که دشمنان خارجی پس از انتخابات به آن دست یافته وعلیه ما استفاده کردند به وجود نمیامد،  شیرینی حضور  مردم  در کامشان تلخ نمی‌شد.

    کوهکن اضافه کرد: فتنه ۸۸ را مشخصا آمریکایی‌ها به همراه صهیونیست‌ها و ایادی قلیل آنها در داخل با طراحی قبلی به وجود آوردند.

    نائب رئیس جبهه پیروان با بیان اینکه بهانه فتنه‌گران تقلب در انتخابات بود، بیان داشت: تقلب در انتخابات یعنی نقطه مقابل امانت‌داری مردم  و به عبارتی دیگر آن‌ها می‌گفتند که  نتیجه نهایی صندوق‌های رای واقعی نیست که درواقع این دستاویزی برای تحریک برخی افراد بود.

    کوهکن با تاکید بر اینکه کسانی که بحث تقلب در انتخابات راه انداختند، زمینه اعتراض عده قلیلی را فراهم کردند، اظهار داشت: آن‌ها طوری وانمود کردند که برخی از افراد جامعه در روزهای اول پذیرفتند در رای آنها امانت‌داری صورت نگرفته و از آن روز به خیابان آمدند.

    دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار ادامه داد: پس از روشن شدن موضوع، جریان فریب‌خورده از بالا به پائین به شدت سقوط کرد و به جایی رسید که ته‌مانده‌های کارگردانان فتنه در روز عاشور افتضاحی دیگر به بار آوردند که انسان از مطرح کردن آن شرم دارد.

    وی تصریح کرد: کسانی که در دستگاه‌های اجرایی به ویژه در وزارت کشور هستند می‌دانند که ساختار انتخابات در کشور ما طوری است که رای مردم به هیچ وجه دست خوش تغییرات نمی‌شود.

    کوهکن با بیان اینکه طرح این دروغ بزرگ سران فتنه و افرادی را که زمانی در درون نظام بودند به دام انداخت، اضافه کرد: نظام خسارت‌های بی‌شماری را متحمل شدٰ سران فتنه بر اثر غفلت و نفس‌پرستی گرفتار شدند که جای بسی تاسف است.

    وی با بیان اینکه در سالگرد حماسه ۹ دی بایستی تجربه‌ای کسب شده را عملیاتی کرد، افزود: ما باید به دنبال مبارزه با جهل باشیم، نقطه مقابل جهل در مسائل سیاسی بصیرت است بنابراین باید با قطب‌نما و شاخص حرکت افراد را سنجید و سپس تصمیم گرفت.

    دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار با بیان اینکه بصیرت همگانی بایستی زنده و پویا باقی بماند، خاطرنشان کرد: برخی عوام‌فریبی کرده و می‌گویند در جریان فتنه یکی دو نفر گول خوردند و باید آنها را رها کرد؛ در یادآوری ۹ دی نوع نگاه و بصیرتی را زنده می‌کنیم که ذهن را نسبت به وقایع آینده واکسینه می‌کند.

  • برچسب ها : , ,
  • نظرات کاربران در "برخی درباره ماجرای فتنه ۸۸ عوام‌فریبی می‌کنند/ با یادآوری ۹ دی بصیرت را زنده می‌کنیم"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی