امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۲:۴۵  آخرین بروزرسانی : دی ۱۷ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ | کد خبر : 223
  • عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: قبل از جلسه شورای مرکزی جلسه‌ای را به ریاست باهنر برگزار کردیم و در آن بر حمایت و حضور همه اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری در همایش همگرایی اصول‌گرایان تأکید شد. به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران محسن کوهکن عضو شورای مرکزی جبهه […]

    عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: قبل از جلسه شورای مرکزی جلسه‌ای را به ریاست باهنر برگزار کردیم و در آن بر حمایت و حضور همه اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری در همایش همگرایی اصول‌گرایان تأکید شد.

    به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران محسن کوهکن عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری ظهر امروز در حاشیه مراسم تحریم صبیه حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی در پاسخ به سوالی پیرامون عدم حضور باهنر در همایش همگرایی اصول‌گرایان گفت: ما قبل از جلسه شورای مرکزی جلسه‌ای را به ریاست باهنر برگزار کردیم و بر حمایت و حضور همه اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری در همایش همگرایی اصول‌گرایان تأکید شد.

    وی ادامه داد: باهنر به دلیل برخی مشکلات نتوانست در این همایش شرکت کند اما هرکسی می‌داند که باهنر یک فرد تشکیلاتی است و از این نوع حرکت‌ها حمایت می‌کند.

    کوهکن در پایان خاطر نشان کرد: همایش همگرایی اصول‌گرایان حرکت خوب و مثبتی بود که امیدواریم ادامه پیدا کند.

  • برچسب ها : , , ,
  • نظرات کاربران در "حمایت همه جانبه جبهه پیروان خط امام و رهبری از همگرایی اصول‌گرایان"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی