امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۸:۳۵  آخرین بروزرسانی : بهمن ۵ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۱ | کد خبر : 503
  • نايب رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: شاکله جبهه متحد براي زمان خاصي طراحي شده بود و امكان اينكه اصولگرايان با سازوكاري جديد، فضاي تعاملي و وحدت پا به عرصه انتخابات بگذارند دور از ذهن نبوده است.

    محسن كوهكن نايب رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري درگفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه طرحي براي ائتلاف اصولگرايان در جبهه پيروان خط امام و رهبري وجود نداشته است، اظهار داشت: در جلسات برگزار شده پيرامون ائتلاف اصولگرايان بحثي مطرح نشده و تنها به دنبال تهيه و تدوين سازوكاري منطقي و علمي براي رسيدن به گزينه مطلوب بوده‌ايم.

    وي تصريح كرد: با توجه به اينکه در دوره‌هاي گذشته انتخابات بر شخص محوري استوار بوده است اكنون سعي خواهيم كرد با تبيين شرايط موجود و با رسيدن به يك استراتژي مشخص وارد عرصه انتخابات آتي شويم.

    كوهكن با بيان اينكه مجموعه هاي سياسي كه در زمينه انتخابات فعاليت مي كنند ابتدا بايد برنامه محوري را در دستور كار خود قرار دهند، افزود: در فضاي كنوني مجموعه هاي سياسي كه در عرصه انتخابات آتي رياست جمهوري فعاليت خود را آغاز كرده‌اند بيشتر بايد به دنبال برنامه محوري باشند و سپس بدنبال معرفي شخص مورد نظر خود باشند تا شاهد فضاي غبار آلود نباشيم.

    نايب رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري با اشاره به ائتلاف اصولگرايان و شکل‌گيري سازوكاري همانند جبهه متحد ميان اين طيف، خاطرنشان كرد: شاکله جبهه متحد براي زمان خاصي طراحي شده بود و امكان اينكه اصولگرايان با سازوكاري جديد و فضاي تعاملي و وحدت پا به عرصه انتخابات بگذارند دور از ذهن نبوده است.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "ورود اصولگرايان به انتخابات در شاکله ساز و کار جديد، فضاي تعاملي و وحدت"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی