امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۸:۵۶  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۶ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 1041
  • نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر اینکه با مشخص شدن منتخبان مجلس دهم باید همگان اخلاق پیروزی و شکست را رعایت کنند، گفت: قطعا در شرایط فعلی هرگونه اظهارنظر نپخته و نسنجیده به کشور آسیب می‌زند از این رو باید از بیان اظهاراتی که به وحدت کشور خدشه وارد می‌کند، خودداری […]

    نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر اینکه با مشخص شدن منتخبان مجلس دهم باید همگان اخلاق پیروزی و شکست را رعایت کنند، گفت: قطعا در شرایط فعلی هرگونه اظهارنظر نپخته و نسنجیده به کشور آسیب می‌زند از این رو باید از بیان اظهاراتی که به وحدت کشور خدشه وارد می‌کند، خودداری شود.
    محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهارکرد: از آنجا که طبق قانون انتخابات در کشورمان و با تایید عوامل اجرایی و نظارتی برگزار و نتایج آن اعلام می‌شود همگان موظف و مکلف هستند که به آرای اعلام‌شده احترام بگذارند و اخلاق پیروزی و شکست را رعایت کنند. موضوعی که برای رسیدن به وحدت و همدلی و یکپارچگی در راستای حل مشکلات مردم بسیار ضروری است.
    وی با تاکید بر لزوم خودداری از اظهارات تفرقه‌آمیز گفت: هرگونه اظهارنظر نپخته، نسنجیده و سیاسی تنها به کشور لطمه وارد می‌کند، البته معمولا افراد پخته مصالح نظام را فدای هیچ چیزی نمی‌کنند و از این‌گونه اظهارنظرها خودداری می‌کنند.
    منتخب مردم لنجان در مجلس دهم با تاکید بر لزوم وجود هم‌افزایی در مجلس آینده ، افزود: مجلس آینده نباید در مشی‌وکیل‌الدوله حرکت کند و همچنین نباید چوب لای چرخ دولت بگذارد. وظیفه مجلس آن است طبق فرمایش رهبری ریل‌گذاری امور برای دولت انجام دهد و به دولت کمک کند.
    کوهکن در پایان تاکید کرد: قطعا دولت نیز باید از وجود ناظر قوی که در صلح، صفا و صمیمیت در کارش نظارت می‌کند، استقبال نماید.

     

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن: همگان اخلاق پیروزی و شکست را مراعات کنند"
    2 نظر برای “کوهکن: همگان اخلاق پیروزی و شکست را مراعات کنند”
    1. مهدی گفت:

      احسنت بر جناب کوهکن

    2. بعضی از کاندیدها و حامیان انان در لنجان در فضای مجازی هنوز به تبلیغات خود ادامه می دهند حتی هنوز در کانال ها و وب سایت های خود پیام تبلیغاتی می گذارندو ایجاد تشویش عمومی و جو سازی هستند.مدیر خبر گزاری زرین انلاین
      ۰۹۲۱۲۲۸۹۵۷۹ _۰۹۱۳۸۲۴۴۱۷۲
      لطفا پیام به صورت خصوصی باشد


    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی