امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۲:۲۰  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 1166
  • کوهکن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

    مجلس می‌تواند با همدلی و همزبانی برای دولت ریل‌گذاری کند

    عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: مجلس می‌تواند با همدلی و همزبانی برای دولت ریل‌گذاری کند.

    محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسیباشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مشکلات مجالس ادوار گذشته اظهار داشت: عموم مجالس ادوار گذشته دچار عارضه‌ای بودند که باید راه‌حلی برای آن پیدا کنیم.
    وی در ادامه افزود: نمایندگان قبل از ورود به مجلس نگاه ایده‌آلی و مبنایی دارند اما پس از رأی آوری و ورود به مجلس کارهای ابتدایی و کم اهمیت به شکلی مشغول‌شان می‌کند که دوره ۴ ساله مجلس به پایان می‌رسد و در تمام مجالس گذشته این بیماری بوده است.
    کوهکن با بیان اینکه مجلس با خارج شدن از سیطره این سرنوشت و عملکرد مبنایی موفق خواهد شد، ادامه داد: مبانی این کار باید فرمایشات مقام معظم رهبری باشد، هنگامی که ایشان می‌فرمایند مجلس برای دولت ریل‌گذاری می‌کند، معانی زیادی دارد.
    رئیس ستاد انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: اگر دولت در بخشی روی ریلی قرار دارد که هدفش ناکجا آباد است، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید با همدلی و همزبانی ریل را تغییر دهیم.
    وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر دولت در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و … روی ریل درست قرار دارد باید با استناد معقول و محکم حمایت شود اما اگر ریل‌گذاری اشتباه است، قطعا باید ریل عوض شود و لوکوموتیو دولت بر روی ریل درست قرار گیرد.

  • برچسب ها : , , , , ,
  • نظرات کاربران در "مجلس می‌تواند با همدلی و همزبانی برای دولت ریل‌گذاری کند"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی