امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۲۱:۵۱  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۴ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۵ | کد خبر : 1737
  • محسن کوهکن نماینده مجلس در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: تلاش برخی افراد منفعت‌طلب برای از بین بردن جان افراد از ابتدایی‌ترین روش در طول تاریخ بوده همانند آنچه که قابیل بر سر هابیل آورد. وی افزود: در طول سال‌های گذشته برخی‌ها به دنبال گرفتن جان افراد بودند و […]

    محسن کوهکن نماینده مجلس در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: تلاش برخی افراد منفعت‌طلب برای از بین بردن جان افراد از ابتدایی‌ترین روش در طول تاریخ بوده همانند آنچه که قابیل بر سر هابیل آورد.
    وی افزود: در طول سال‌های گذشته برخی‌ها به دنبال گرفتن جان افراد بودند و هیچ گاه از خود اثر و ردپایی برجا نگذاشتند.
    کوهکن تصریح کرد: در طی دویست سال گذشته سازمان‌های جاسوسی برای تامین منافع دولت‌ها روش‌های از بین بردن انسان‌ها را به صورتی تنظیم کردند که باعث لو رفتن و افشا شدن اهداف و برنامه‌هایشان نشود.
    نماینده مجلس در ادامه عنوان کرد: در برخی سازمان‌های جاسوسی همچون سیا بخشی وجود دارد که بعضی از عناصر و نیروهای خودشان را از بین می‌برند و این به صورت طبیعی قدرت‌ها را به سمت و سویی می‌برد که حیات‌ انسان‌ها را به خاطر منافع‌ خودشان می‌گیرند.
    وی گفت: بیوتروریسم که این روزها به گوش می‌رسد موضوع دیگر و راه دیگری از سوی دشمن برای از بین بردن برخی افراد است اما هیچ اقدامی وجود ندارد که بعد از مدتی پازهر و راه‌های مقابله با آن کشف نشود.
    نماینده مجلس در باره موضوع بیوتروریسم افزود: فردی که هیچ بیماری صعب‌العلاج و یا نشانه‌ای از مشکلات داخلی و بیماری خاصی ندارد اما بعد از یک سفر خارج از کشور با بیماری سختی دست و پنجه نرم می‌کند جای شک و ابهام دارد.
    وی اظهار داشت: مردم نباید از سفر  به خارج از کشور وحشت داشته باشند چرا که موضوع بیوتروریسم برای افراد خاصی اتفاق افتاده است که باید مورد حفاظت قرار گیرند و این حفاظت یکی از اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بیوتروریسم است.
    کوهکن در ادامه تصریح کرد: برای مقابله با تروریسم و افرادی که به ناحق جانشان را از دست می‌دهند نظام جمهوری اسلامی ایران و دستگاه‌های اطلاعاتی مربوطه تمام تلاش خود را در این راستا انجام خواهند داد.

  • برچسب ها : , , , , ,
  • نظرات کاربران در "کوهکن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان: حفاظت از برخی افراد اقدام پیشگیرانه برای مقابله با بیوتروریسم است"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی