امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۱:۱۰  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۴ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۵ | کد خبر : 1735
  • کوهكن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

    مخالفت برخی نمايندگان با تشکیل «فراكسيون سوم» در مجلس

    “محسن کوهکن” نماينده مردم لنجان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تشکیل فراکسیون سوم و تدوین اساسنامه آن اظهار داشت: برخی نمایندگان در تلاش هستند که مجلس دهم با دو فراکسیون اصلی به كار خود ادامه دهد و به سوی تشكيل فراکسیون سوم نرود. وي تصريح كرد: قطعا […]

    “محسن کوهکن” نماينده مردم لنجان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تشکیل فراکسیون سوم و تدوین اساسنامه آن اظهار داشت: برخی نمایندگان در تلاش هستند که مجلس دهم با دو فراکسیون اصلی به كار خود ادامه دهد و به سوی تشكيل فراکسیون سوم نرود.

    وي تصريح كرد: قطعا در مورد تشكيل و يا عدم تشكيل فراكسيون سوم توسط تعدادی از نمايندگان هیچ اجباری در کار نیست و حتی ۱۰ یا ۲۰ نفر هم می‌توانند با یکدیگر یک فراکسیون تشکیل دهند.

    كوهكن در ادامه افزود: انسجام داخلی مجلس با دو فراکسیون قوی، مسلما عملکردی بهتری خواهد داشت.

    نماينده مردم لنجان در مجلس اذعان داشت: به دليل آنكه تاکنون فرد خاصی در مورد تشكيل فراكسيون سوم مطرح نشده و بیشتر اين موضوع را در خبرها پیگیری می‌کنیم لذا تاكنون اين قضیه جدی گرفته نشده است.

    وي با تاكيد براينكه در صورت جدی شدن مسئله تشكيل فراكسيون سوم در مجلس گفت: تعدادی از نمایندگان در صورت قطعی شدن تشكيل فراكسيون سوم به دنبال صحبت با آنان هستند كه تا مجلس با دو فراکسیون كار كند.

    نماينده مردم لنجان همچنين با اشاره به زمان تدوین اساسنامه فراکسیون ولایت نيز اظهار داشت: احتمالا در اولین جلسه کاری مجلس و طی هفته آینده بر روی اين موضوع كار خواهيم كرد.

  • برچسب ها : , , , , ,
  • نظرات کاربران در "مخالفت برخی نمايندگان با تشکیل «فراكسيون سوم» در مجلس"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی